H&O משיקה את מחלקות עיצוב הבית לעונת סתיו חורף 2010-11

רשת H&O משיקה את מחלקות עיצוב הבית לעונת סתיו חורף 2010-11, בפורמט שופ אין שופ ב-26 מחנויות הרשת ברחבי הארץ. עלות ההשקעה במהלך נאמדת בכ-2 מיליון ₪.


השקת המחלקות הינה בכיכובם של הפרזנטורים של הרשת הילה נחשון ויונתן כהן והילדים של H&O, המצולמים בסיטואציות שונות ייחודיות לצד קולקציית הפריטים המוצעים ברשת, בקמפיין ייעודי לקולקציית עיצוב הבית.


קולקציות המותג PRIMAVERA מושקות ב-26 חנויות הרשת ברחבי הארץ בפורמט חנות בתוך חנות ומציעות מגוון רחב של כלי בית ובהם כלים הגשה למטבח, פריטי עיצוב דקורטיביים, טקסטיל בית – מצעים, כלי מיטה, מגבות ועוד ופריטי נוי לבית. פריטי הקולקציות משווקים בבלעדיות ברשת H&O ומשווקים במחירי VALUE FOR MONEY תחרותיים המאפיינים את תפיסת הרשת. לחברי מועדון הלקוחות של הרשת, מוצעים בפריטים במחירים אטרקטיביים במיוחד.


חנויות המותג משתרעות על שטח ממוצע של כ- 70 מ"ר בכל אחת מחנויות הרשת, ומעוצבות בהתאם לשפת המותג והקולקציות המתחלפות.


ניצן הדס, מנכ"ל רשת H&O: "השקתPRIMAVERA לעונת סתיו חורף 2010-11 הינה במסגרת מגמת הגדלת סל המוצרים המוצעים ללקוחותינו. רשת H&O הינה רשת חנויות ONE STOP SHOP לכל המשפחה, המציעה מוצרים טרנדיים ואופנתיים במחירים נוחים".

אולי יעניין אותך

IMG-20240414-WA0023
ליאור לייבל מנהל מרחב צפון אלדר משכנתאות קרדיט אוהד עשור
קבוצת SQLink מגייסת עובדים חדשים ומשיקה קמפיין חבר מביא חבר (1)
הדמייה קפה קפה טרמינל 3 נמל התעופה בן גוריון
Roy Fridman headshot_C2A
כנס המיקסי שנת 22

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
מלכה עזריאלי טאון קרדיט יעקב תורג׳מן (1)
Aktivia aktuelle Version 27.2.13