לאור הצלחת פעילות מותג הילדים carter's בישראל, רשת H&O קיבלה לאחרונה את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק המותג האמריקאי OshKosh, "האח הגדול" של מותג התינוקות והילדים Carter's, השייך גם הוא לקבוצת carter'sהבינלאומית. המותג אושקוש נחשב בארה"ב כאחד ממותגי הפרמיום המובילים באופנת הילדים.
ההשקה המחודשת בישראל ע"י רשת H&O תתמקד בתמחור אטרקטיבי של פריטי המותג שעתידים להיות נמוכים ואטרקטיביים.
לדברי עמיר משה מנכ"ל רשת H&O : "שמנו לעצמנו כמטרה להוביל בישראל את תחום אופנת הילדים, בעיקר באמצעות ייבוא מותגים בינלאומיים מובילים ובמחירים שווים לכל נפש. לדבריו: "המותג אושקוש ישווק בישראל במחירים אטרקטיביים יותר ממחירי מותגי רשתות הילדים הישראליות ובמחירים הזהים למחירי אושקוש בארה"ב ואף לעיתים נמוכים יותר".
לדברי עמיר משה: "רשת H&O מהווה קורת גג למותגים והבידול שלנו הוא המחיר האטרקטיבי ועליו נמשיך לשים דגש. הזיכיון החדש של אושקוש מחזק את הרשת במותג נוסף הנחשב מוביל ונתפס בקרב הצרכנים לאיכותי, בתחום בגדי הילדים.
בכוונת הרשת לפתוח בכל סניפי H&O פינות ממותגות אושקוש וכן יפתחו חנויות מותג המשלבות את שני המותגים מאותו בית: OshKosh ו- Carter's.
הסניף הראשון שיפתח בקונספט החדש Carter's-OshKosh בקניון גן העיר בתל אביב. הסניף משתרע על שטח של כ-100 מר' והוא מעוצב בהתאם לקונספט העיצוב האמריקאי
הייחודי של חנויות המותגים בארה"ב ויציג חווית קניה מדהימה המשלבת אקססוריז כגון: נעליים, טקסטיל ונותנת פיתרון כולל ללקוחות.
בכוונת H&O לפתוח בישראל בשנה הקרובה עוד 5 חנויות מותג ייעודיות משולבות של שני המותגים: OshKosh ו- carter's. הרשת תשקיע למעלה מ – 15 מיליון שקל בהחדרת המותג בארץ, לרבות קמפיין שילווה את מהלך פתיחת סניפים.