רשת H&O משיקה את מחלקות עיצוב הבית לעונת סתיו חורף 2010-11, בפורמט שופ אין שופ ב-26 מחנויות הרשת ברחבי הארץ. עלות ההשקעה במהלך נאמדת בכ-2 מיליון ₪.
השקת המחלקות הינה בכיכובם של הפרזנטורים של הרשת הילה נחשון ויונתן כהן והילדים של H&O, המצולמים בסיטואציות שונות ייחודיות לצד קולקציית הפריטים המוצעים ברשת, בקמפיין ייעודי לקולקציית עיצוב הבית.
קולקציות המותג PRIMAVERA מושקות ב-26 חנויות הרשת ברחבי הארץ בפורמט חנות בתוך חנות ומציעות מגוון רחב של כלי בית ובהם כלים הגשה למטבח, פריטי עיצוב דקורטיביים, טקסטיל בית – מצעים, כלי מיטה, מגבות ועוד ופריטי נוי לבית. פריטי הקולקציות משווקים בבלעדיות ברשת H&O ומשווקים במחירי VALUE FOR MONEY תחרותיים המאפיינים את תפיסת הרשת. לחברי מועדון הלקוחות של הרשת, מוצעים בפריטים במחירים אטרקטיביים במיוחד.
חנויות המותג משתרעות על שטח ממוצע של כ- 70 מ"ר בכל אחת מחנויות הרשת, ומעוצבות בהתאם לשפת המותג והקולקציות המתחלפות.
ניצן הדס, מנכ"ל רשת H&O: "השקתPRIMAVERA לעונת סתיו חורף 2010-11 הינה במסגרת מגמת הגדלת סל המוצרים המוצעים ללקוחותינו. רשת H&O הינה רשת חנויות ONE STOP SHOP לכל המשפחה, המציעה מוצרים טרנדיים ואופנתיים במחירים נוחים".