"HOODIES" זכתה במכרז רשות שדות התעופה לתקופה של 5 שנים להפעלת החנות והשקיעה בבניית מתחם האופנה 1.5 מיליון שקל.
עד עתה גודל ממוצע של סניפי הרשת היה כ- 80 מ"ר. כעת, כחלק ממגמה הולכת וגדלה של הרחבת הקולקציות מעונה לעונה
בכל המחלקות, מטרת הרשת, להרחיב את הסניפים, כך שהחנות החדשה משתרעת על שטח של כ- 140 מ"ר.
אורן בר-גיל, בעלים וסמנכ"ל שיווק קבוצת "HOODIES", מוסר: "כחלק מאסטרטגיית הצמיחה והפיתוח של הרשת במהלך השנה האחרונה, ולאור הביקוש הרב מצד הלקוחות, החלטנו לנצל את כל המשאבים והמאמצים כדי לאפשר זמינות, נוחות ומענה ללקוחותינו על ידי הוספת סניפים חדשים במקומות מרכזיים ברחבי הארץ. סניף HOODIES בנתב"ג מהווה פוטנציאל שיווקי מצוין, מציג חלון ראווה למותג אופנת הבייסיק המתאים כמו כפפה ליד לקהל הנופשים בחו"ל, תוך הבאת הבשורה של הרשת כי גם לנתב"ג ניתן ליהנות ממוצרים אופנתיים, איכותיים במחיר אטרקטיבי מאוד לצרכנים הישראליים הטסים לחו"ל."