חברת HOT וחברת יורוקום תקשורת דיגיטאלית, נציגת Panasonic בישראל, חתמו על שיתוף פעולה בתחום שידורי HD. במסגרת שיתוף הפעולה מתכננות החברות לקיים פעילות שיווקית הכוללת קידום שידורי ה HD ומבצעי מכר של HOT ומסכי ה HD של פנסוניק.
חברת HOT השיקה לפני כחודש לראשונה בישראל שידורים באיכות HD והיא מציעה ללקוחותיה שלושה ערוצי HD בניהם ערוץ נשיונאל ג'אוגרפיק וערוץ הספורט. בחודשים הקרובים צפויה HOT להשיק ממיר חדש משולב לשידורי HD ושידורי SD ולהוסיף ערוצים נוספים באיכות HD.
במחקר שערכה חברת GFK בישראל במחצית הראשונה של 2007 נרשם גידול של 14% במכירות מסכי הפלזמה בישראל לעומת התקופה המקבילה אשתקד. ל- Panasonic , המשווק ע"י יורוקום תקשורת דיגיטאלית, נתח שוק של 36%, פי 2 מנתח השוק של הדולקות אחריה. כמו כן, כחלק ממגמה כלל עולמית גם יורוקום עם מסכי פנסוניק עברה ליחס של 30-70 במכירות של מסכי HD אל מול מסכי SD (Standard Definition). ביורוקום אף מדווחים על גידול של 200% במכירות מסכי 50" וגידול של 30% במכירות מסכי 65" במהלך 2007 בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
יוסי לובטון, סמנכ"ל השיווק של חברת HOT : "כחברה המובילה את תחום השירותים המתקדמים בטלוויזיה הרב ערוצית בישראל וכמי שמציעים ללקוחות ליהנות משידורים באיכות הגבוהה ביותר, בצרוף שירותים מתקדמים דוגמת ה-VOD וה START OVER, אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם חברת יורוקום המשווקת את מסכי פנסוניק, המותג המוביל במסכי HD בעולם ובישראל. אין ספק כי השילוב בין המסכים המובילים בעולם של חברת פנסוניק ושידורי ה HD של HOT יאפשרו ללקוחותינו ליהנות מחווית צפייה מושלמת".