HOT הטמיעה מערכת של G-STAT להתאמה מיטבית של שירותים ומוצרים ללקוחות

חברת HOT ממשיכה לפעול להקמת מערך שירות ושיווק ממוקד לקוח. HOT השלימה את הטמעתה של מערכת סטטיסטית – Xeligence Next Best Offer של חברת G-STAT, המאפשרת לארגון לזהות מראש את ההתאמה האופטימלית בין שירותי החברה לצרכים של הלקוחות הפוטנציאלים, ולצמצם משמעותית פניות שוא של נציגי השירות ללקוחות.



מערכת ה- NBO מהווה חלק מחבילת מוצרי Xeligence של GSTAT. המערכת ערוכה להתאים לכל אחד מלקוחות החברה את סל השירותים האופטימלי לצרכיו, כך שנציג השירות ידע להציע לו רק הצעות רלוונטיות ומעניינות, שיכולות למקסם את התועלת שהוא מפיק משירותי HOT. מערכת NBO הוטמעה ב- HOT בהמשך להטמעת מערכת לניהול מבצעים Campaign Management Unica, המיוצגת בארץ על ידי GSTAT , ואשר הוטמעה על ידה בחברה, מספר חודשים קודם לכן.



היקף הפרויקט נאמד בכ- 350 אלף שקל, והוא מהווה חלק מפרויקט גדול יותר מול GSTAT, בהיקף של 1.5 מיליון שקל.



לדברי נדב חנין, מנהל מחלקת שיווק קשרי לקוחות בHOT: "השימוש בשתי המערכות גורם לנו להקטין את כמות הפעילויות השיווקיות שאינן מתאימות ללקוח, לשפר את הדיאלוג מולו בנקודות המגע, ולפתח בינינו אמון הדדי בעקבות מתן מענה הולם ומדוייק לצרכים שלו. על רקע זה אנו עדים לשיפור ניכר ברמת השירות ללקוחות ולשידרוג חוויית המשתמש".



לדברי אפרים גולדין, מנכ"ל G-STAT: " חברות המחזיקות רק במערכת לניהול קמפיינים אמנם מנהלות את כל המבצעים וההתקשרויות עם הלקוח באמצעות המערכת, אולם חייבות להגדיר באופן ידני וממושך את רשימות הפוטנציאל. HOT השכילה לבקש מאיתנו פתרון שלם יותר, המורכב משילוב בין מערכת ניהול קמפיינים של Unica לבין מערכת ה- NBO שלנו. שילוב זה מאפשר לפנות באופן ממוקד, בזריזות וביעילות, לכמות גדולה של לקוחות, עם התאמה ספציפית לצרכים ולעניין של כל אחד מהם. בעזרת ה- NBO כל התהליך הזה מתבצע באופן אוטומטי, יעיל ולשביעות רצון שני הצדדים – HOT ולקוחותיה".

אולי יעניין אותך

תחרות מצויינות בשירות- קרדיט המיל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מייסדות סמייל (1)
לוגו חדש
מתחם LAGO חתונה מעוצבת על ידי קארין אוסמו- צילום מרווין (3)