HP יוצאת במהלך שיווקי אסטרטגי למגזר הפרטי

חברת HP הודיעה היום על מהלך אסטרטגי בשוק משקי הבית בהשקעה ראשונית של כ-5 מיליון ש"ח. במסגרת המהלך תרחיב החברה את היצע מוצריה למגזר הפרטי ותשיק סדרת פתרונות מחשוב במהלך השנה הקרובה הכוללת: קו חדש של מחשבים שולחניים מעוצבים מסדרת HP Pavilion, מערכת מדיה סנטר, מחשב עם מסך נגיעה (Touch Smart ), מסכי LCD עד לגודל של 37" וסמארטפון לעסקים. במהלך זה צופה החברה לבסס את מעמדה כמובילת המגזר הפרטי בישראל.



על פי נתוני IDC לסיכום שנת 2006 מובילה HP את שוק המחשוב האישי בישראל עם נתח שוק כולל של 17%. במגזר העסקי, רשמה החברה גידול של כ-8% במכירות (ניידים ושולחניים), פי 5 מקצב גידול השוק, ומחזיקה בנתח שוק של 26%. במגזר הפרטי, בו מכרה החברה עד כה מחשבים ניידים, רשמה החברה גידול של כ-23% עם נתח שוק של 25% משוק המחשבים הניידים לשוק הפרטי.



קובי אלבז, מנכ"ל חטיבת מחשוב אישי ב- HP ישראל אמר היום כי "החברה זיהתה את הצורך הקיים בקרב הצרכנים הפרטיים בישראל למוצרים איכותיים שידעו לנהל בצורה קלה ופשוטה את העולם הדיגיטאלי בו הם חיים. לאור זאת בכוונת החברה להשיק במהלך השנה הקרובה שורה של מוצרים שישלימו את החוויה הדיגיטלית בבית הלקוח. אני צופה כי עד סוף 2007 נעמיק את אחיזתנו במגזר הפרטי בתחום המחשוב ונגיע לנתח שוק של למעלה מ-10%. חברת HP היא חברת ה-IT הגדולה ביותר במגזר הפרטי, כאשר בהסתכלות כוללת עם תחום ההדפסה וההדמיה, החברה נמצאת בכל בית שני בישראל".



קשרי עבודה אדוקים עם רשתות השיווק



ממשוב שקיימה החברה ברשתות השיווק ברחבי הארץ נמצא כי הצרכן הביתי מחפש לרכוש מחשב ממותג בשל היתרונות הגלומים בו כבקרת איכות גבוהה ותקן גימור מתקדם. לדברי שי פרומקיס, מנהל מוצרים לשוק פרטי בחטיבת המחשוב האישי ב- HP, "מנתוני IDC, היקף המכירות של המחשבים השולחניים ב-2006 למגזר הפרטי עמד על כ-250 אלף יחידות ואנו רואים בו מנוע צמיחה. סל המוצרים הרחב שלנו וקשרי העבודה האדוקים עם רשתות השיווק וערוץ ההפצה בארץ יאפשרו לנו לכבוש נתח שוק משמעותי במגזר זה."



החל ממחר תצא HP בקמפיין לסדרת המחשבים השולחניים HP Pavilion, באמצעות מקאן-אריקסון, בהיקף של כ-2 מיליון ₪. הקמפיין כולל פרסום בעיתונות המקומית, המקצועית ובפעילות קד"מ בנקודות המכירה השונות. הסלוגן שיוביל את הקמפיין הינו THE COMPUTER IS PERSONAL AGAIN, המבטא בין השאר את כוונותיה של החברה "להפוך את המחשב לחלק אינטגרלי מהמשפחה ומאורח החיים שלנו".

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס