ICQ יוצאת במהלך מיוחד לרגל חגיגות שישים למדינה: שליחת הודעות SMS ללא תשלום

חברת ICQ, יוצאת במהלך מיוחד לרגל חגיגות 60 שנות עצמאות לישראל ומאפשרת לקהל המשתמשים בשירות לשלוח 60 הודעות SMS ללא תשלום החל מהשעה 18:00 בערב יום העצמאות ובמהלך יום העצמאות.



שירות שליחת הודעות SMS ללא תשלום ישירות מה-ICQ לכל טלפון נייד זמין במהלך כל השנה, אולם במהלך השנה השירות מוגבל למספר קבוע של הודעות יומיות. השירות מאפשר למשתמשי התוכנה לשלוח SMS לכל טלפון סלולרי (כל מספר, לא רק לניידים של מנויי ICQ), ולקבל SMS חזרה מאותו טלפון נייד ל-ICQ שלהם (עלות החזרת SMS ל-ICQ מטלפון נייד ע"פ תעריפי המפעיל הסלולרי).



לדברי עופר עובד, סמנכ"ל ICQ, "כמותג בינלאומי מצליח שנולד בישראל, ואשר מחובר באופן תמידי לקהל הצעירים ברחבי העולם ולכ- 1,200,000 משתמשים פעילים בישראל, ICQ החליטה להרחיב את שירות ה-SMS חינם לרגל חגיגות 60 שנות עצמאות למדינה ולאפשר לציבור בישראל לשלוח ברכות יום עצמאות שמח לחברים ובני משפחה".



כיצד שולחים SMS ללא תשלום משירות ICQ?



על מנת לשלוח SMS ללא תשלום יש לפתוח חשבון ולהצטרף לשירותICQ . משתמשי ICQ יכולים לצרף כאיש קשר טלפוני את כל מי שיש לו מספר טלפון נייד, גם אם אינו משתמש ICQ.



לשליחת SMS מ-ICQ, יש להכניס את מספר הטלפון הסלולרי בחלון המיועד, ולהקליד את ההודעה בחלון שנפתח. לסיום לוחצים על כפתור "שלח" וההודעה נשלחת ללא תשלום!



כאשר נשלחת הודעת SMS מ-ICQ, המקבל יראה הודעה שהתקבלה ממשתמש ICQ, למשל – 'רוני (ICQ)'. בסופה תהיה אפשרות להשיב ל-ICQ בהודעת SMS רגילה (עלות החזרת SMS ל-ICQ מטלפון נייד ע"פ תעריפי המפעיל הסלולרי).



כל משתמש מקבל כמות קבועה של הודעות SMS חינם. כל הודעה חוזרת מזכה בבונוס של הודעות SMS חינם נוספות. בעת הרישום ל-ICQ מקבלים הנרשמים 14 הודעות SMS חינם, כאשר על כל הודעה חוזרת מהנייד ל-ICQ, מתווספות 8 הודעות נוספות.

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח