ICQ, המובילה את שוק המסרים המידיים ברוסיה עם יותר משמונה מיליון משתמשים פעילים, סיכמה על שיתוף פעולה אסטרטגי ברוסיה עם blogTV.com חברה בת של תפוז אנשים. על פי ההסכם תפעיל blogTV אתר בשפה הרוסית אשר יכלול שידורים חיים ומוקלטים במגוון קטגוריות: מוסיקה, מחשבים, אמנות, חדשות, ספורט ועוד. האתר יקודם על ידי ICQ במגוון אמצעי הפרסום של מוצרי החברה בשוק הרוסי.
במסגרת ההתפתחות העתידית של השירות, מתוכננת הטמעתו של מנגנון מיוחד אשר יאפשר למשתמשי ICQ להשתמש בשירותי blogTV באמצעות מספר ה-ICQ שלהם. משתמשי ICQ ברוסיה יוכלו לגלוש באתר blogTV בשפה הרוסית בו ישולבו תכנים ופעילויות המתאימים לשוק המקומי.
ל-ICQ שותפות אסטרטגית עם קבוצת רמבלר מדיה, אחד משחקני המדיה המובילים ברוסיה, אשר כוללת פיתוח ושיווק מוצר מסרים מידיים משותף, ושיווק משותף של שירותים סלולריים (SMS), שירותי תקשורת (שיחות טלפון על גבי רשת האינטרנט, שירותי אימייל וכד'), ותכנים (רינגטונים, מוסיקה וכד').
ל-ICQ למעלה משמונה מיליון משתמשים צעירים ברוסיה שמהווים קהל אטרקטיבי למפרסמים מקומיים. ICQ מדיה נתפסת כפלטפורמה פרסומית ייחודית בשוק המקומי ומוכרת קמפיינים פרסומיים על בסיס עלות לאלף צופים – כמקובל בתעשיית הטלוויזיה (כולל אפשרות לשילוב פרסומות וידאו).
עופר עובד סמנכ"ל ICQ מסר כי "בלוגטיוי הוא מוצר מאוד מעניין ומשתלב היטב עם פעילות ICQ בתחום התוכן ובעיקר עם כניסת החברה לתחום הוידאו. כחברת מדיה, ICQ מתחילה השנה את דרכה בתחום של מכירת קמפיינים מבוססי וידאו. בלוגטיוי, כמוצר הבנוי על עקרונות ה-2.0Web ותוכן גולשים, מתאים לאסטרטגיית המדיה של החברה, המבוססת על העובדה שמצד אחד מדובר בכלי תקשורת בעל ביצועי רייטינג מדהימים – ומצד שני – זהו כלי אישי וידידותי המבטיח למפרסמים רמת קשב יוצאת דופן מצד המשתמש. אני משוכנע ששיתוף הפעולה בין החברות יביא להשבחת היצע המדיה של ICQ ומצד שני יביא לדחיפה עצומה של בלוגטיוי באחד מהשווקים החשובים והצומחים ביותר".
ראוי לציין כי הסכם זה מהווה ציון דרך נוסף בדרכה של blogTV שרק השבוע ציינה את המשתמש המאה אלף באתר האמריקאי של החברה. ברוסיה יש כיום 30 מיליון משתמשי אינטרנט המהווים רק 20% מאוכלוסיית המדינה. בבלוגטיוי רואים פוטנציאל צמיחה אדיר בשוק הרוסי ובמדינות הדוברות את השפה. שיתוף פעולה זה הוא במסגרת האסטרטגיה של החברה לפעול על מנת לגייס שותפי מדיה מקומיים שידחפו את המוצר.