לראשונה, חברת icq, מכריזה על כניסתה לעולם התוכן, ומשיקה את ICQ TV – ערוץ וידאו אונליין לבני נוער, הראשון בישראל המחובר ומקושר ישירות לתוכנת מסרים מיידיים. בערוץ ישודרו תכני מקור, תכני רכש בלעדיים, קדימונים של סרטים חדשים, ותוכן גולשים בשידור רציף, קבוע מראש ובמשך 24 שעות ביממה. מודל השידור של הערוץ האינטרנטי החדש הינו על פי מודל טלוויזיוני של Programming בשילוב פונקצית VOD מתקדמת.
ערוץ הוידאו האינטרנטי הופק בשיתוף פעולה הדוק עם המפעילה הסלולארית Orange, אשר רואה ב-ICQ TV כלי חשוב ומתקדם בתקשורת שלה עם קהל הצעירים בישראל.
לדברי עופר עובד, סמנכ"ל ב- icq: "כניסתה של icq לעולם התוכן הינה צעד אסטרטגי ומשמעותי עבור החברה ושלב נוסף בהתפתחות icq כמוצר שמאפשר את כל תצורות התקשורת – טקסט, סלולר, VOIP ווידאו – ובנוסף מספק שירותי ערך מוסף ותכנים רלבנטים לצעירים. האינטגרציה הייחודית בין ערוץ וידאו אונליין לבין תוכנת icq מבטיחה חשיפה משמעותית למוצר החדש ומהווה הזדמנות לחברות מסחריות ולבעלי תוכן להשתלב בחיי היומיום של קהילת הצעירים בישראל. במקביל להשקת ICQ TV בישראל, ICQ פועלת להשקתו במדינות שונות ברחבי העולם כגון צ'כיה, גרמניה, רוסיה ומדינות נוספות אשר הביעו עניין במודל החדשני של הערוץ האינטרנטי".
עוד הוסיף עובד כי תכני הערוץ מנוהלים ומופקים עבור icq על ידי חברת Catch Up. במסגרת הפקת תכני המקור בחרה Catch Up 20 בני נוער לתפקידי כתבים צעירים והם יפיקו כתבות בלעדיות עבור ערוץ התוכן החדש. כתבי הנוער הינם תלמידים בבתי ספר לאומנויות הבמה, אשר נבחרו לאחר אודישנים שנערכו בחודשים האחרונים.
בנוסף לתוכניות המקור, ישולב ב- ICQ TV רכש בלעדי מחו"ל שטרם שודר בישראל. בין סדרות הרכש תוקרן הסדרה“Unfit Kids” וכן תוקרן סדרת האנימציה לנוער “Managing the Universe”.
קיטה, כוכבת הפופ הדיגיטלית – וירטואלית, תשולב כפרזנטורית וכמקדמת תכנים בקמפיין ההשקה של הפלטפורמה החדשה. ICQ TV למפרסמים פלטפורמת פרסום וידאו במודל טלוויזיוני, אשר ישלב את יתרונות האינטראקטיביות של הפלטפורמה האינטרנטית. החברה מציעה מגוון אפשרויות פרסום כגון: באנרים, Pre Loader items, חסויות על תוכן, תוכן שיווקי וכן פרסומות אשר ישולבו בין הכתבות והאייטמים השונים בדומה לערוצי הטלוויזיה המסחריים.