"Israel News Agency, החלוצה באספקת חדשות מקוונות, מגיעה עד ל- 60 מיליון קוראים באינטרנט. מאחר שאנחנו מאונדקסים על-ידי אלפי שירותי חדשות מקוונים שונים. ה- INA הייתה שירות החדשות הראשון ברשת שהתאים לדרישות האינטרנט סיפורי חדשות יחסי ציבור עבור גופים ממשלתיים, מסחריים והמגזר השלישי", אמר ג'ואל ליידן, המו"ל והעורך הראשי של Israel News Agency.
מרבית ההודעות לעיתונות הולכות לאיבוד במרחבי באינטרנט. ה- Israel News Agency לוקחת הודעות לעיתונות ועורכת אותן באופן ידידותי למנועי חיפוש, כולל Google, Google News, Yahoo!, Microsoft Bing, BUZZ, DIGG ו- AOL. אנו מספקים תמהיל של סיפורי חדשות בזמן אמת ופרסום הודעות יח"צ. ההודעות לעיתונות נערכות אצלנו והופכות לסיפורים חדשותיים, ואז אנו מקדמים פרסום אותם סיפורי חדשות יח"צ גם דרך אתרי רשתות חברתיות Web 2.0 כמו Facebook, Twitter, YouTube ובלוגים".
ליידן אומר כי ההודעות לעיתונות המותאמות למנועי חיפוש מועברות לעתים קרובות
מ- Google News אל Google Web ו- Yahoo! במיקומים גבוהים במיוחד, הודות צפיפות הלינקים של ה- Israel News Agency ותכני החדשות המטויבים.
"האיזון היצירתי האמיתי כאן הוא היכולת לפתוח גם את מנוע החיפוש וגם את הקורא עם תכנים חדשותיים מעניינים, מדויקים, מעודכנים, ועדיין כתובים היטב בשפה האנגלית", אומר ליידן.
Israel News Agency תחלק את תכני החדשות שלה ואת ההודעות לעיתונות לשלוש קטגוריות שונות: חדשות בזמן אמת וסיפורים מערכתיים, סיפורי חדשות משולמים אשר יסומנו ככאלה עם סימון ה- INAPR הממוקם על הודעות לעיתונות, ו- PSA – הודעות שירות לציבור.
"Israel News Agency היתה ארגון החדשות הראשון שטייב תכנים חדשותיים עבור מנועי החיפוש", אומר ליידן. "שילבנו שנים של ניסיון מקצועי מתחומי העיתונות, יחסי ציבור, ניהול נושאים ציבוריים, ניהול משברים, מיתוג ושיווק B2B ו- B2C, ותיכנות אופטימיזציית מנועי חיפוש (SEO) באינטרכנט".
"יש לנו כותבי טקסטים SEO מקצועיים ועורכים העובדים בניו יורק, לונדון וירושלים", מוסיף ליידן. "התמחינו בנושאים הקשורים לישראל ולעם היהודי, אבל אנו פותחים את דלתות Israel News Agency לכל הארצות ולכל התחומים. סיפורי ה- PR היחידים אותם לא נקבל יהיו קשורים לפורנוגרפיה והימורים מקוונים".