בימים אלו הושק באופן רשמי מועדון צרכנות דיגיטלי לסטודנטים, istudent, המבוסס על אפליקציה. פיילוט המועדון שהחל לפני כחודשיים הביא להורדת אפליקציה מצד 80,000 סטודנטים.
לדברי משה רדמן, מנכ"ל ומבעלי istudent: "מועדון istudent חסך לסטודנטים החברים בו כ- 5 מיליון ₪, בתוך חודשיים בלבד, הן בהטבות והן במתנות. החברים מימשו מעל ל- 150,000 הטבות שונות במגוון החברות השותפות במועדון ועמודי ההטבות באפליקציה הגיעו לחשיפה של למעלה מ – 500,000 צפיות". בישראל חיים למעלה מ – 310,000 סטודנטים, כאשר היקף ההוצאה השנתי של סטודנטים בישראל הוא 10-11 מיליארד ₪ בשנה.
מסקר בנושא הרגלי צריכה שערך מועדון istudent בקרב 16,300 סטודנטים מכל רחבי הארץ עולה כי:
· פלטפורמת הפרסום המשפיעה ביותר לקניות היא המלצה מחברים ופרסום בפייסבוק.
· סטודנט משתמש בטלפון בממוצע ביום- 211 דק' ( 3 שעות ו 31 דק').
· אופן תשלום ההוצאות החודשי של סטודנט בממוצע: 60% כרטיס אשראי, 30% מזומן , 10% כרטיס אשראי של ההורים. (השאלה לא כללה הוצאות של שכר דירה, שכר לימוד וכדומה).
· ההוצאות השנתיות הממוצעות של סטודנט על הנעלה והלבשה: 3,201 ₪ לשנה.
רשת הביגוד המובילה בה קונים הסטודנטים היא קבוצת פוקס ואחריה קסטרו.
· סטודנט מוציא בממוצע 578 ₪ בחודש על בתי קפה ומזון מהיר.
בתחום ההמבורגרים רשת BBB ורשת בורגרים הן המובילות.
בתחום האסייתי/יפני הרשת המובילה בקרב הסטודנטים היא ג'פניקה.
בתחום הפיצות הרשתות המובילות הן פיצה האט ודומינוס.
· סטודנט מוציא בממוצע 232 ₪ בחודש על ברים/פאבים.
· בתחום בתי הקולנוע זכו: סינמה סיטי ויס פלנט, כבתי הקולנוע הנגישים ביותר לסטודנטים.
· הבימה הוא התאטרון המעניין והמוצלח ביותר בקרב הסטודנטים.
· 50% מהסטודנטים מנויים ב- יס/הוט. ל- 50% אחרים יש ממירים אחרים.
הוט מובילה בקרב הסטודנטים המחזיקים ממירים בביתם.
· בנק לאומי ובנק הפועלים, נבחרו כבנקים המועדפים על הסטודנטים.