JDate מציג כיצד לשווק לזוגות

אתר JDate מפרסם ממצאים מסקר שערך לאחרונה בקרב גולשי האתר על יחסם לקניות, האם שופינג אכן מסייע ללב שבור, כיצד יעדיפו הרוב לגלות חיבה דרך רגש או מוצר חומרי, האם נרגיש נוח לבקש מבן/בת זוגנו לחסוך בהוצאות ועוד.


לשאלה כיצד תעדיפו לתת תשומת לב לבן/ בת הזוג באופן חומרי או ברגש, 100% בקרב גברים בגילאי 36-45 ענו שברגש לעומת 75% מהנשים באותם הגילאים שגם חושבות שאין תחליף לנשיקה וחיבוק ואילו 29% מהנשים חושבות שכדאי וראוי לשלב בין השניים!


לגבי השאלה באיזה שלב של הקשר תקנה לבן זוגך מתנה, 89% מהגברים בגילאי 26-35 ציינו כי מתי שמרגיש נכון וכי אין חוקים ואילו 11%
כי יקנו מתנה במידה ורוצים לקדם את הקשר למקום אותם הם רוצים. 100% מהנשים באותם הגילאים ציינו כי אין חוקים והן הולכות לפי ההרגשה.


האם קניות אכן מסיבות את תשומת ליבנו מבעיות בקשר?
75% בקרב נשים בגילאי 46-55 מציינות כי זה דבר שטחי אשר אינו מהווה פתרון לבעיות ו- 25% רואות בקניות פתרון זמני שמקל על המצב.
67% בקרב גברים באותם גילאים גם רואים בזה פתרון שטחי לעומת33% שנהנים ממסע שופינג מתוך רצון לשכוח מעט מהמצב

אולי יעניין אותך

מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף
גיימינג
הסרת שיער