Aman UI&Design מקבוצת אמן, המתמחה בתכנון ועיצוב ממשקי משתמש, עיצבה את האתר החדש של חברת ההשמה JobInfo, כולל התאמתו למובייל. הפרויקט, שעלותו מוערכת בעשרות אלפי שקלים, נמשך שנה והסתיים לאחרונה.
האתר הקודם של JobInfo היה מותאם בעיקר לשימוש מהמחשב, אך לא היתה לו התאמה למובייל, ולכן היה להם צורך בשדרוגו, עיצובו והפיכתו לרספונסיבי תוך כדי התאמתו לציפיות המשתמשים בכל ערוצי התקשורת. באתר החדש יכולים אלפי מחפשי עבודה בתעשיית הייטק לבצע מגוון פעולות כגון חיפוש משרות, להתעדכן בנתוני שכר, לקבל טיפים כיצד למצוא עבודה, מידע על מגמות בשוק, על חברות ועוד.
JobInfo היא אחת מחברות ההשמה להייטק הגדולות בישראל. החברה הוקמה ב-1999 ומאז מלווה מועמדים טכנולוגיים ואקדמאים לכל אורך הקריירה שלהם בתחומים רבים. כיום ל-JobInfo יש מעל ל-400,000 קורות חיים והיא משרתת מעל ל-1,700 לקוחות. בפורטל החדש של החברה ניתן למצוא מגוון משרות בתחומי התוכנה, חומרה, תקשורת, ביומד, מערכות מידע, כספים, שיווק ומכירות, רכש, תפעול ועוד.
אמה ורדימון, מנהלת שיווק ב-Jobinfo: "רצינו לתת לאתר קו חדשני התואם את משתמשיו , ולכן פנינו ל-Aman UI&Design. בזכות האתר החדש שלנו קהל המועמדים אליו אנחנו פונים יוכלו לגלוש מכל מכשיר ובכל זמן ובצורה נוחה ומהירה לחפש משרות, לקבל מידע על נתונים שכר עדכניים ועוד. Aman UI&Design שדרגו לנו את האתר מבחינה ויזואלית והפכו אותו לרספונסיבי".
הדס צוברי, Art Director ב-Aman UI&Design: "בגלל טיב הקהל של Jobinfo, היה להם צורך להיות רספונסיביים ולהתקדם לכיוון העולם הדיגיטלי. האתגר המרכזי שלנו היה לפשט את תהליך חיפוש העבודה באתר ולמצוא פתרונות יצירתיים לתהליך הרספונסיבי. בזכות האתר החדש שעיצבנו ואפיינו להם, Jobinfo נגישים יותר למחפשי העבודה, שיכולים לגשת לאתר בקלות ומכל מכשיר, תוך כדי זה שהם יהנו מהעיצוב החדשני".