'layla', החל לשדר שלוש מהדורות על מסיבות ואירועים באמצעות על גבי מסכי Infomotion בתחבורה הציבורית

'layla', מגזין ופורטל הבילויים והפנאי הפועל בשת"פ ידיעות אחרונות ו-YNET החל לשדר שלוש מהדורות של חיי לילה באוטובוסים ומוניות שירות. כל מהדורה תסקר את מתחמי הבילוי והפנאי במועדונים השונים, כאשר עד סוף השנה יועברו המהדורות ישירות לאוטובוסים ולמוניות מאתר האינטרנט של החברה. במערכת layla נערכו להתחלת השידורים תוך שידור פיילוט בשבועות האחרונים תוך כוונה להרחיב את החשיפה לתכנים גם לקהל התחבורה הציבורית.



רצועת הבילויים והפנאי של 'layla' תורכב משלוש מהדורות מקומיות, כל אחת תשודר באזור אחר בארץ. בכל מהדורה ישודר מידע על חיי הלילה והאירועים של השבוע הקרוב, תוך מתן במה למועדונים, ברים ומסיבות בכל עיר ועיר. באזור המרכז, בו פועלים מוקדי בילוי רבים, תועלה רצועה רחבה יותר, כל זאת על מנת לענות על צורכי הנוסעים בקבלת מידע מקיף ככל האפשר על האירועים המתקיימים באזורם. באזור הצפון והדרום ישודר מידע אודות בילויים אופציונאליים בסוף השבוע הקרוב. בנוסף לכל הקשור בחיי הלילה, מסקרים הפורטל והמגזין laylaתכני אופנה, מוזיקה, תרבות ועוד.



מנהלת השיווק של layla, מירה שפיגל, אמרה כי "המותג לילה ממוצב כמוביל בסיקור תרבות הפנאי והבילויים בארץ. ההתפתחויות הטכנולוגיות בשנים האחרונות מאפשרות עברת תוכן למגוון פורמטים, ביניהם מסכי ה-LCD בתחבורה הציבורית. שיתוף הפעולה עם Infomotion הוא טבעי ונכון לשני הצדדים כיוון שרבים מנוסעי התחבורה הציבורית מהווים את קהל היעד של החברה". מנהל המדיה של Infomotion הוסיף כי "יצירת לוח שידורים מגוון ככל האפשר במגבלות הטכנולוגיות העומדות לפנינו, עומד בראש סדר העדיפויות של המדיום. יחד עם ערוצי טלוויזיה ואתרי אינטרנט מהמובילים בארץ ובעולם, אנו יוצרים עבור הנוסע חווית נסיעה שונה בתחבורה הציבורית".

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים