Lee Cooper, רשת הג'ינסים והאופנה הבריטית תשקיע 2 מיליון ₪, במהלך פרסום רחב היקף, לרגל השקת קמפיין קולקציית הJOGG JEANS-, הג'ינס החדש והמהפכני לחורף 2014.
קמפיין הפרסום באמצעות משרד הפרסום "ענבר-מרחב-ניסן", יעלה ב – 25 לנובמבר, תחת הכותרת Maximum Jeans, Maximum Motion"" והוא יכלול שילוט חוצות, קולנוע, ופעילות דיגיטל בערוצי רשתות חברתיות ואתרי אינטרנט. בקמפיין מככבים זוג רקדנים גמישים במיוחד מלהקת "בת שבע", אשר ממחישים באמצעות ריקוד את הגמישות והנוחות של הJOGG JEANS.
JOGG JEANS, הג'ינס החדש והמהפכני לחורף 2014, פרי פיתוח מתקדם המשלב ג'ינס עם נוחות של מכנסי טרנינג. מהיום כבר לא צריך לוותר על תחושת הקלילות והנוחות לטובת לוק אופנתי ומלא סטייל: הבד החדשני והייחודי מיוצר באותה שיטת אריגה המשמשת לייצור DENIM, לפיכך זהו ג'ינס רגיל מבחינת הגזרה והטיפול בו, כאשר החידוש הנו בטכניקה ייחודית, הבאה לידי ביטוי במראהו הפנימי ובגמישותו של הבד, שמרגיש ומתנהג כטרנינג לכל דבר.
אנוש יהודאי, מנכ"ל "בריל פאשן בע"מ", מוסר: כחברת אופנה המתמחה בג'ינס, אנו שמחים להוביל את קטגוריית הג'ינס עם חדשנות ואופנתיות. JOGG JEANS הינו פיתוח טכנולוגי ייחודי המשלב מספר ערכים: נוחות, איכות וסטייל. הקמפיין החדש, כמו גם בחירת הרקדנים, נועדו להמחיש את הגמישות והחדשנות המוצרית.