חברת LG מסכמת את קמפיין "LG המקרר של המדינה", פעילות קד"מ למקרר החברה הנמכר ביותר בשלוש השנים האחרונות, עם למעלה מ- 6,000 מסרים שנרשמו על ידי משתמשים באפליקציית הפייסבוק שפותחה עבור הקמפיין.
במסגרת אפליקציית הפייסבוק גולשים שיתפו תמונות, רשימות ותזכורות שנתלים על המקרר שלהם. כך יצרה החברה מתחם וירטואלי בו התבקשו גולשים לקחת חלק בפעילות וירטואלית המתבטאת גם בעולם האמיתי. באפליקציה היה ניתן לתלות על מקרר וירטואלי תמונות ולפרסם פתקית עם פרטים שונים. בסופו של שיתוף התמונה והפתקית ניתן היה גם להשתתף בתחרות ולזכות במקרר חדש של LG כאשר הפרס ניתן למפרסם התמונה או התזכורת הטובה ביותר.
לשם הפצת הקמפיין חברת LG השתמשה ב-facebook ads, אך גם חשבה על דרך מקורית נוספת – הדפסת כל התמונות שהועלו למקרר של המדינה ופרסומן על אוטובוסים אשר יהיה ניתן לחזות בהן בכבישי ישראל בשבועות הקרובים.
זיו קוריצקי, מנהל השיווק של חברת LG ישראל, הדגיש את החשיבות לחשיבה חדשנית ומחוץ לקופסא בימינו. "אנו ב-LG זיהינו שהמקרר מהווה 'אזור מפגש' של כל באי הבית, לא רק בפן של המזון, אלא גם בפן החברתי. הפעילות שמתרחשת על המקרר בכל בית ובית בישראל דומה מאוד למה שמתרחש על הקיר בעמוד הפייסבוק של כולנו, ועל כל כן הרעיון לשלב בין השניים".