Life משיק מחדש את סדרת מוצרי הטיפוח לשיער

מותג Life מבית סופר-פארם מרענן את סדרת מוצרי השיער ומשיק מוצרים באריזות צבעוניות ומרעננות, אשר מכילים פורמולה חדשה.


הסדרה פונה לקהל משפחות ומשחקת בגזרת ה-mass market. האריזות עוצבו בצבעי סגול ופוקסיה, המעניקים בולטות למוצרים.


ההשקה תלווה בקמפיין פרסומי בעיתונות נשים ובעלוני סופר-פארם לצד פעילות בנקודות המכירה.



בסדרה החדשה הכוללת שמפו, מרכך, קרם לחות ומסיכה, נעשה שימוש בפורמולות חדשות, המבוססת על שני מרכיבים: קרביס ופרוטאין משי לחיזוק השיער והענקת ברק.



תחום טיפוח השיער בסופר-פארם גלגל כ-130 מיליון שקל ב-2009. לפי הערכת הרשת, כ-30% ממכירות מוצרי הטיפוח לשיער בישראל, נעשות בסניפי סופר-פארם.



חני לוטן תוריאל, מנהלת מותג Life: "המותג Life פועל בתחומי היופי והבריאות וקטגוריית טיפוח השיער הינה אסטרטגית עבורנו. הסדרה החדשה הושקה לאחר שזיהינו במחקרי צרכנים כי שיער בריא ניחן בחוזק וברק, והסדרה החדשה מבוססת על 2 מרכיבים המעניקים תכונות אלו".



מחיר שמפו ומרכך הנמכרים בבקבוק 750 מ"ל יעמוד על 16.99 שקל. המסכה והקרם יושקו בשבועות הקרובים.

אולי יעניין אותך

16491cellcom360
12949Pica3

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''