מותג Life מבית סופר-פארם מרענן את סדרת מוצרי השיער ומשיק מוצרים באריזות צבעוניות ומרעננות, אשר מכילים פורמולה חדשה.
הסדרה פונה לקהל משפחות ומשחקת בגזרת ה-mass market. האריזות עוצבו בצבעי סגול ופוקסיה, המעניקים בולטות למוצרים.
ההשקה תלווה בקמפיין פרסומי בעיתונות נשים ובעלוני סופר-פארם לצד פעילות בנקודות המכירה.
בסדרה החדשה הכוללת שמפו, מרכך, קרם לחות ומסיכה, נעשה שימוש בפורמולות חדשות, המבוססת על שני מרכיבים: קרביס ופרוטאין משי לחיזוק השיער והענקת ברק.
תחום טיפוח השיער בסופר-פארם גלגל כ-130 מיליון שקל ב-2009. לפי הערכת הרשת, כ-30% ממכירות מוצרי הטיפוח לשיער בישראל, נעשות בסניפי סופר-פארם.
חני לוטן תוריאל, מנהלת מותג Life: "המותג Life פועל בתחומי היופי והבריאות וקטגוריית טיפוח השיער הינה אסטרטגית עבורנו. הסדרה החדשה הושקה לאחר שזיהינו במחקרי צרכנים כי שיער בריא ניחן בחוזק וברק, והסדרה החדשה מבוססת על 2 מרכיבים המעניקים תכונות אלו".
מחיר שמפו ומרכך הנמכרים בבקבוק 750 מ"ל יעמוד על 16.99 שקל. המסכה והקרם יושקו בשבועות הקרובים.