L'ORÉAL ישראל ממשיכה את סדרת פעילויות השיווק הייחודיות: יוצאת בקמפיין אינטראקטיבי ב"סינמה סיטי"



בימים אלה יוצא מותג הטיפוח גרנייה מבית לוריאל, במסע פרסום אינטראקטיבי ייחודי, בשיתוף עם מתחם ה"סינמה סיטי" בגלילות.



במסגרת הקמפיין ימותג מתחם הקולנוע ה"סינמה סיטי" בצומת גלילות בשילוט ומסכי פלאזמה שיציגו את סרטון הטלוויזיה של גרנייה, הקרנת הסרטון לפני תחילת כל סרט ועיצוב חלונות ראווה במתחם. גולת הכותרת של הקמפיין האינטראקטיבי היא השתתפות במשחק טריוויה באמצעות שליחת sms, בו ניתן לזכות במוצרי הסדרה החדשה.



לדברי אלי שגיב, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה של "לוריאל ישראל": "אסטרטגיית החדרת מותג גרנייה מתנהלת על פי הגישה של 360 מעלות קרי פנייה לקהלי יעד בכל ערוצי השיווק והתקשורת. לכן בחרנו לצאת במיתוג הסינמה סיטי ובקמפיין אינטראקטיבי ייחודי". בימים אלה יוצא מותג הטיפוח גרנייה מבית לוריאל, במסע פרסום אינטראקטיבי ייחודי, בשיתוף עם מתחם ה"סינמה סיטי" בגלילות.



הקמפיין האינטראקטיבי של משרד הפרסום אריאלי, יעלה תחת הסלוגן: "גרנייה – תשמרי על עצמך", והוא יכלול: פעילות אינטראקטיבית בזמן הפרסומות.הקרנת סרטון הפרסומת של גרנייה במסכי פלאזמה במתחם והקרנת הסרט של גרנייה לפני תחילת כל סרט.



הפעילות האינטראקטיבית במתחם ה"סינמה סיטי" תכלול עלון שיונח במתקן שמיועד לכוס השתייה שליד המושב, שיעוצב בצבעים של גרנייה (שחור וירוק). העלון מזמין את קהל הצופים לצפות בסרט הפרסומת של נוטרישניסט לגרנייה שיוקרן על המסך ולענות על שאלות כגון: "מהם המרכיבים התזונתיים הנמצאים בסדרת הטיפוח נוטרישניסט?".



על מותג גרנייה


גרנייה הוא המותג השני בגודלו בקונצרן לוריאל, משווק ב-120 מדינות ברחבי העולם ומציע 25 סדרות בקטגוריות טיפוח עור הפנים, גוף, שיער, שמש וטואלטיקה. גרנייה נתפס כמותג דינאמי, הנשען על ערכים של מודעות לבריאות, תזונה, טבע ויופי ומציע סדרות שונות המתאימות לטווחי הגילאים 15-60. הסלוגן "תשמרי על עצמך" שנבחר ללוות את גרנייה בכל אמצעי התקשורת, משקף את הגישה של המותג לנשים בשתי רמות: חיבור רגשי-אמוציונאלי מחד וברמה המדעית "תשמרי על עורך" מאידך.

אולי יעניין אותך

14966picaaaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר