L'ORÉAL PARIS יוצאת במסע פרסום רחב היקף עם סקרלט ג'והנסון

באמצע חודש יוני יוצא מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז בקמפיין פרסום רחב היקף לקולקציית הגלוסים החדשה Glam Shine. מסע הפרסום יכלול: קמפיין בטלוויזיה, פעילות קד"ם חווייתית בנקודת המכירה, פעילות יחסי ציבור ועוד.



הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום "מקאן אריקסון" והשחקנית ההוליוודית סקרלט ג'והנסון נבחרה להוביל את הקמפיין העולמי של המותג "בשל הזוהר ההוליוודי שהיא מקרינה".



פעילות הקידום מכירות תכלול: פעילות חוויות בקניונים ברחבי הארץ במתחם הפעילות תתקיים תחרות בה יצטרכו לנחש את מספר ה- Glam Shine שיש בכד השקוף בנוסף הלקוחות יוזמנו יקבלו איפור ניסיון והתאמת גוונים חינם.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת