L'ORÉAL ישראל משיקה את LA ROCHE-POSAY- לטיפול משלים בעור רגיש ובעור בעל צרכים מיוחדים

לה רוש-פוזה LA ROCHE-POSAY)) מותג דרמו-קוסמטי לטיפול משלים בעור רגיש בעל צרכים מיוחדים השייך לקונצרן לוריאל, מושק בימים אלה בישראל. בזאת מצטרפת ישראל ל-60 מדינות בעולם שבהן הפך המותג לה רוש-פוזה לשם נרדף לקוסמטיקה יעילה ופורצת דרך.



לה רוש-פוזה, נוסד ב 1928 על ידי רוקח, כחברה המפתחת מוצרים דרמטולוגיים פוסט רפואיים המבוססים על מיי מעיינות לה רוש-פוזה. ב- 1975 הוקמו רשמית מעבדות לה רוש-פוזה וב- 1989 נרכש המותג על ידי קונצרן לוריאל העולמי. המותג מציע מנעד רחב של מוצרי טיפוח וטיפול לשימוש יומיומי לעור בעל צרכים מיוחדים ולעור רגיש מאוד ולצידם טיפולי פילינג כימיים מיוחדים עבור כל סוגי העור, אפילו הבעייתיים ביותר, כמו כן מוצרי שיער ואיפור. בשלב זה מגיעים לישראל קווי מוצרי הטיפוח והטיפול.



גידול סך שוק ה-Health& Beauty העולמי ב 8 השנים האחרונות (2001-2009) עומד על 40% +§. לעומת, גידול קטגורית הדרמו-קוסמטיקה העולמית ב- 8 השנים האחרונות העומד על 81%+¨.


מחזור שוק הדרמו-קוסמטיקה העולמי מוערך ב 10.7 מיליארד יורו (במחירים לצרכן ללא מע"מ) לשנת 2009 , המהווים 5.7% מסך שוק ה-Health& Beauty העולמי ומצביעים על פוטנציאל גידול גבוה מאוד¨.



שוק הדרמו-קוסמטיקה בישראל מוערך בכ- 100 מיליון ₪ (במחירים לצרכן ללא מע"מ) לשנת 2010, לעומת מכירות סך שוק הטיפוח בישראל המוערכות בכ- 535 מיליון ₪ לשנת 2010 כלומר, שוק הדרמו- קוסמטיקה בישראל מהווה כ- 19% לערך מסך שוק הטיפוח ו- 5% מסך שוק הקוסמטיקה בישראל (נתון קרוב מאוד לאחוז העולמי).



לדברי אילן נפתלי, מנהל חטיבת הקוסמטיקה האקטיבית בלוריאל ישראל (מותגי החטיבה: וישי ולה רוש-פוזה): "בשנים האחרונות קטגוריית הדרמו-קוסמטיקה מוגדרת כתחום החם, הצומח והמסקרן בתעשיית הקוסמטיקה והיא צומחת מידי שנה בקצב כפול, ואף יותר מצמיחת הקוסמטיקה הקונבנציונאלית. בישראל, ב-4 השנים האחרונות (2007-2010), שוק זה גדל בקצב של כ-36%".



עוד מוסיף נפתלי: "השקת המותג לה רוש-פוזה בישראל נועדה לתת מענה לצורך של הצרכנים למצוא על המדף מותג דרמטולוגי רחב המשלים את עולם הרפואה ומשפר את איכות החיים של תינוקות, ילדים ומבוגרים הסובלים מבעיות עור. אני צופה כי עד סוף 2011 חטיבת הקוסמטיקה האקטיבית בלוריאל ישראל תתברג בין 4 המותגים המובילים את שוק הדרמו קוסמטיקה בישראל".



בשלב הראשון, ישווקו בישראל 8 סדרות מוצרים מהמותג, המרכזיות שבהן:


ליפיקר- סדרה לניקוי ולטיפול בעור גוף יבש ואטופי, מתאימה לתינוקות, ילדים ומבוגרים.


אפקלר- סדרה מקיפה לטיפול בסימנים של עור שמן ואקנה.


טולריאן- סדרה מקיפה לניקוי וטיפוח של עור רגיש במיוחד עם נטייה לאלרגיה.
ציקפלסט- קרם לשיקום עור פצוע וסדוק מתאים לילדים ולמבוגרים.


טווח מחירי הסדרות נע בין 40 ₪ ל- 160 ₪ (לפני הנחה).



מוצרי לה רוש-פוזה נמכרים בבתי מרקחת פרטיים בלבד, בליווי ייעוץ מקצועי של הרוקח, זאת כדי לסייע לצרכן בבחירת המוצר המתאים לו ביותר ולהבטיח שימוש המניב את התוצאות הטובות והאפקטיביות ביותר.



כמו כן, בימים אלה מתמקד המותג בגיוסם של כ-300 דרמטולוגים, כ-100 רופאי ילדים מובילים וכ-50 פלסטיקאים מומחים לפעילויות ההסברה לצרכן ולמתן תמיכה מקצועית.






§ Source: L’Oréal Annual report 2008



¨ Source: 2008 L’Oréal markets estimates, IMS, DIM, Value manufacturer prices



אולי יעניין אותך

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159
pizza_box
דרמה פילינג דר להבית אקרמן 260שח במקום 300 שח מחיר השקה צילום טל טרי (1)
שיר הלפרן אורי זיקרי ושיראל ברגר צילום אמילי ויסמן (2)
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר