רשת האופנה MAM'Z לצעירים, משיקה לראשונה אתר אינטרנט אינטראקטיבי, הכולל מגוון רחב של קטגוריות ואפשרות הזמנת פריטים, בהשקעה של 30,000 $.
מהחברה נמסר כי האתר החדש מציג קונספט של קטלוג אינטרנטי – אינטראקטיבי, וכולל את הטרנדים האחרונים בתחום האופנה. הגולשים יכולים להיכנס לאתר, לבחון את כלל הפריטים הקיימים בחנות, הכוללים: פריטי לבוש, נעליים ואקססוריז, להזמין און ליין את הפריט הרצוי לפי צבע, מידה ודגם. הפריט ימתין בסניף הקרוב אליהם בהתאם לבחירתם. לנוחות הגולשים, באתר מופיעה רשימת החנויות, הכוללת את כל סניפי הרשת.
לדברי אבי מלכה, בעלים של רשת MAM'Z: "הרשת פונה לקהל הצעיר שמחפש כל הזמן דינאמיות וחידושים בעיקר בתחום האופנה. קהל זה אוהב "להסתובב" באינטרנט וגם לרכוש דרכו. לכן, האתר מרחיב וממקסם את פוטנציאל הקנייה בקרב הקהל הצרכני הזה. האתר מהווה ערך מוסף לקנייה בחנויות. האתר חושף את פריטי האופנה לקהלי יעד רחבים יותר, שמהווים חלק בלתי ניפרד מצרכני האינטרנט. כמו כן, בכל שבוע יתווסף באתר פריט חדש שנכנס לקולקציה".
מותג האופנה MAM'Z הינו מותג הפונה לקהל היעד הנע בין גילאי 15-27, כשליבת הקהל נמצאת בטווח גילאי 18-22.