MANGO עולה לראשונה בקמפיין טלוויזיה בהפקה ישראלית מקורית מבית פרסום מק'אן אריקסון

מותג האופנה הבינלאומי MANGO משיק לראשונה בעולם קמפיין טלוויזיה הנושא את הסיסמא MANGO – LOOK AT YOU. הקמפיין, מבית מק'אן אריקסון מציג לראשונה את קולקציית אביב-קיץ 2008 שפונה, לדברי החברה, לנשים המעריכות סטייל ומחפשות אמירה אישית לצד אופנה בינלאומית.



הקמפיין עתיד לעלות על מסכי הערוצים המסחריים: 2, 10, 24 והערוץ הרוסי, במהלך חודש אפריל, לצד השקת קולקציית אביב – קיץ 2008. בנוסף לסרטון פרסומת יכלול הקמפיין הפצת קטלוג MANGO במגזיני נשים מובילים ומודעות עיתונות ומגזינים. סך ההשקעה בקמפיין כ -1.5 מיליון דולר.



את סרט הפרסומת מובילה איוונה, דוגמנית בינלאומית אשר הוטסה במיוחד למטרת הצילומים מאיטליה. איוואנה מצולמת בחלל עשוי מראות המשקפות את דמותה במבחר סגנונות, על פי ההשראות של MANGO לעונה: Urban gipsy, New graphic, Colonial – tailored femme ו- New Dandy.



אריק בן-זינו, מנכ"ל MANGO ישראל, מסר היום: "יותר ויותר נשים בישראל כיום, מעריכות סטייל ושואפות להתעדכן בטרנדים העולמיים החמים ביותר. הקמפיין הטלוויזיוני של MANGO פונה לנשים המחפשות אופנה ואפשרויות סטיילינג עם אמירה ושיק של מותג בינלאומי. רשת MANGO נמצאת כיום בפריסה רחבה המאפשרת ללקוחה שלנו חוויית קניה בינלאומית קרובה לביתה".



אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים