תיאור: שיווק לאמריקה: הפקת רווחים ממכירות בארה"ב על ידי חברות לא-אמריקאיות. Marketing to America הוא המדריך הראשון שנכתב עבור מנהלים המעונינים לשווק מוצרים לא-אמריקאיים בארה"ב. הספר נועד לתת בידי מנכ"לים, מנהלי שיווק, מנהלי יצוא, מנהלי חברות הון סיכון, ועובדי ממשלה האחראים על סחר בינלאומי ויזמים כלי תכליתי המסייע באמת ובתמים בפיתוח מכירות באמריקה. הספר, שיצא לאור על ידי המו"ל היוקרתי Financial Times, נכתב על ידי אמריקאי המתגורר בישראל העוסק בסקרים, פיתוח עסקים וגיוס עובדים באמריקה עבור חברות זרות זה למעלה מחמש-עשרה שנה. Marketing to America הוא ספר מסקרן, גדוש בסיפורים, דוגמאות ותיאורי הצלחות וכישלונות של חברות זרות (חלקן הגדול ישראליות) הפועלות בשוק האמריקאי.
הוצאה: Financial Times