McCann Cultures זכתה בשני פרסי זהב בתחרות הבינלאומית לפרסום רוסי בניו- יורק

ביום שישי האחרון, התקיים טקס ה- AdVision Awards, טקס פרסי הפרסום הבינלאומי למגזר הרוסי. McCann Cultures החטיבה הרוסית, זכתה שני פרסי זהב בשתי קטגוריות מובילות: יקבי ברקן, בקטגורית סרטי אנימציה. קרייזי ליין- בקטגוריית מוצרי יוקרה. בטקס התמודדה McCann Cultures היחידה הרוסית, אל מול משרדי פרסום מארצות- הברית, אירופה, קנדה וישראל.



אנה פריצקוב-ברקוביץ', מנכ"ל McCann Cultures החטיבה הרוסית: "הקהילה הרוסית בארץ מהווה 16% מכלל האוכלוסייה בארץ ומהווה פלח שוק אטרקטיבי עבור המפרסמים. המצב הכלכלי של המגזר הולך ומשתפר עם השנים, לכן עכשיו הם מהווים כוח קניה עוד יותר חזק. בשנים האחרונות ניתן לזהות גידול בתקציבי הפרסום הפונים למגזר והבנה בצורך פניה ייעודית באמצעי המדיה בשפה הרוסית. McCann Cultures החטיבה הרוסית מספקת את אנשי המקצוע הטובים ביותר ומענה של 360 מעלות עבור המפרסמים ".



היחידה הרוסית קיימת זה 7 שנים ב- McCann Cultures ובין לקוחותיה: סלקום , YES, מגה, יורוקום , יקבי ברקן , הונדה, וולוו, עבאדי, אסם, נסטלה, לוריאל , קרייזי ליין , יגואר, מועצת הדבש, טמבור, איקאה, קידום ועוד. ביחידה עובדים 15 איש , שנותנים פתרון 360 ללקוח החל ממחקרים ואסטרטגיה עד להוצאה לפועל של הפרויקט בפרסום בטלוויזיה, באינטרנט, ברדיו ובעיתונות הרוסית. בנוסף, מספקת היחידה מערך יחסי ציבור וקידום מכירות ללקוחותיה.



אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''