M&M's, מותג השוקולד המוביל של חברת הממתקים הבינלאומית MARS, פונה לאהבת הקהל להצטייד במגוון חטיפים כדי ללוות צפייה בסרטים.
במהלך חודש יולי מותגM&M's עולה המותג בקמפיין שיציע לזכות בהקרנה פרטית עם חברים, כשהוא מקדם את המארז הגדול של המותג לחלוקה: לאחר קניית אריזת 300 גר' של אחד ממוצריM&M's, ניתן יהיה להיכנס לאתר mnmsmovies.co.ilולענות על חידון עם שאלות הקשורות לעולם הסרטים. חמשת הזוכים הראשונים יזכו בהקרנת VIP פרטית להם ולעוד 30 חברים באחד מאולמות הVIPשל רשת סינימה סיטי וליהנות משתייה וכיבוד קל במהלך הצפייה בסרט. מארז ה- M&M300 גרם מגיע בטעמי השוקולד והבוטנים הפופלאריים של המותג.
עמית ויסוצקי, מנהל מותגי השוקולד של MARS ישראל: מוסיף: "בפעילות זו רצינו להזכיר שמוצרי M&M אשר מסמלים רגעי כיף ואושר מהווים שדרוג מהנה לחוויית הצפייה המשותפת במסכים.
הפעילות מכוונת לאוהבי הסרטים לדורותיהם, ויאפשר הטבות אל תוך שנה הקרובה, כאשר, כך כולנו מקווים, נוכל לחזור להנות מהמרחב הציבורי ומאולמות הקולנוע.