מותג MUST-עלית משיק סדרת מסטיקים לגברים: COLLECTION MUST MEN בקופסת פח מעוצבת בגודל XXL ועם המון מסטיקים בטעמי מנטה גבריים.
הסדרה מוסיפה מימד חוויתי וחדשני לעולם הגברים באמצעות דמויות מאוירות המייצגות טיפוסים שונים מעולם הגברים:Lover-Boy, Party-Boy , Beach-Bum או Couch-potato.
ההשקה תלווה בקמפיין ממוקד לגברים בהשקעה של כ- 500 אלף ₪
סיגל שילוני, מנכ"ל חטיבת תענוג והנאה בקבוצת שטראוס אמרה היום: "זיהינו פוטנציאל גבוה בהשקת פורמט ייעודי לגברים בקטגוריית המסטיקים. סדרת COLLECTIONMUST MEN מציגה תפיסה חדשנית אשר מוסיפה מימד חוויתי לעולם הגברים. בחרנו להשיק את הסדרה באריזות פח מעוצבות בגודל XXL – פי 3 יותר מסטיקים מאריזה רגילה, כדי לתת מענה לצרכנים שמחפשים זמינות ללא מאמץ בסיטואציות שבהן הם נמצאים שעות רבות במהלך היום- כמו ברכב, ובמשרד".
הקונספט לסדרת MUST MEN COLLECTION גובש ועוצב על-ידי סוכנות התוכן המותגי Uturn וסטודיו אוי שייצרו שפה של ארבע דמויות מאוירות המייצגות טיפוסים גבריים שונים. אם אתה טיפוס שנהנה להתאהב, אם כל דבר בשבילך הוא סיבה לחגיגה, אם הכל הוא תירוץ בדרך לרביצה בים או אם אתה סתם מאוהב כרוני בטלוויזיה- רק תבחר איזה MUST אתה… Lover-Boy, Party-Boy , Beach-Bum או Couch-potato.
ההשקה תלווה בקמפיין שיווקי ממוקד לגברים, בפלטפורמות מדיה מפולחות וממוקדות סדרת MUST MEN COLLECTION כוללת את שני טעמי מנטה המובילים והאהובים ללא סוכר: מנטה קלאסי ומנטה חזק. מחיר מומלץ לצרכן: 15.90 ₪.