NEDAP, מובילה עולמית במוצרי תמיכה אלקטרוניים לשוק הקמעונאי, נכנסת לישראל

חברת מאור הכרמל הישראלית קיבלה את נציגות חברת Nedap Retail Supportההולנדית, מובילה עולמית במוצרי תמיכה אלקטרוניים לשוק הקמעונאי. במסגרת קבלת הנציגות, מאור הכרמל אחראית להפצה, התקנה ושירות של מוצרי החברה העולמית. צפי ההכנסות בשנה הראשונה מוערך בלמעלה מחצי מיליון ₪.



החברה ההולנדית היא אחת משלוש החברות המובילות בעולם בתחום בקרת פריטים אלקטרונית (Electronic Article Surveillance EAS-), בצוותא עם הענקיות צ'קפוינט וסנסומטיק. עיקר פעילות החברה היא תמיכה בתפעול רשתות קמעונאיות על ידי מובילות בטכנולוגיות RF


ו- RFID, ושילובן במערכות מניעת אבדן המותקנות ברשתות השיווק המובילות באירופה במגוון ענפי המשק.



מאור הכרמל בע"מ הינה חברה פרטית בבעלות אבי שפינדלר, שקמה על בסיס מאור הכרמל שירותי חשמל, שנוסדה ב- 1998. החברה עוסקת בתכנון וביצוע פרויקטים בתחום החשמל ומתח נמוך עבור רשתות השיווק המובילות בארץ, ובנוסף מספקת ליווי ושירותי אחזקה מונעת ושוטפת בתחום החשמל. מבין לקוחותיה: הריבוע הכחול, קואופ ישראל, סופר פארם, ניו פארם, המשביר, אופיס דיפו, FOX, תמנון, בילבונג, מנגו, גוטקס מותגים, זארה – פול אנד בר, דוקטור בייבי ועוד.



עיקר הפעילות בישראל תתמקד בשיווק ובהתקנת מערכות חכמות מתוצרת Nedap בחנויות ובסניפי רשתות השיווק הגדולות בארץ. מערכות אלו מסוגלות לבצע ספירת נכנסים לחנות (סה"כ מבקרים, לפי מ"ר, ועוד) יחד עם ספירת מספר נטרולי התגים בקופת בית העסק (תהליך הקניה). בעזרת שקלול המידע המתקבל, המערכות המתקדמות מספקות עבור הרשת או הסניף דוחות שמהם מפיקים המנהלים מידע רב ושימושי, כמו השוואה של כמות מבקרים מול מספר קונים בפועל. בנוסף, המערכת יודעת לבצע השוואות של נתונים המתקבלים מחנויות שפועלות תחת אותה רשת, בארץ ובחו"ל. בדומה לשימוש הרווח בחו"ל, גם לרשתות בישראל יוצע הפתרון של מערכת למניעת אבדן.



המערכות הקיימות כיום ברשתות וחנויות בישראל יודעות לבצע פעולה אחת (או זמזמים או ספירת לקוחות), ואין ביכולתן לשלב בין שתי פעולות או יותר. ייחודן של פתרונות Nedap, היא יכולתם לבצע אינטגרציה בין פעולות ספירת הלקוחות ומניעת האובדן בעזרת מערכת אחת, תוך התחייבות לכך שכל תג מניעת אובדן היוצא ממפעל החברה עבר בקרת איכות ונמצא תקין– יתרון אשר המתחרים אינם יכולים להציע.



לדברי אבי שפינדלר מנכ"ל חברת מאור הכרמל, "בימים אלו כאשר התחרות היא על כל שקל עודף אותו מוציא הלקוח ברשתות השיווק, החכמה היא ליצור ולהשתמש בכלים שיווקיים מהם ניתן יהיה ללמוד את התנהגות הצרכן ומכך להסיק לגבי פעילות נכונה של המשווק. פעילות מאור הכרמל ברשתות השיווק המובילות בארץ חשפה אותנו לדרישה למערכות אלו אשר יהיו מסוגלות



לנתח פעילות סניף מסוים, ובכך לבחון את טיב פועלם של מנהל החנות ו/או מנהל האזור, ולהשוות את ביצועיו העסקיים ויכולתו לייצר הכנסה בהשוואה לסניף בעל שטח מכירה ומיקום דומים, ובנוסף ליהנות ממערכת למניעת אובדן מהמתקדמות, היעילות, והמעוצבות ביותר."

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
 סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
 עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח