חברת NetApp השיקה זהות מותגית חדשה שנועדה להרחיב ולהעמיק את מידת המודעות לחברה ולהעביר מסר עקבי ואחיד ללקוחות, לשותפים ולעובדים בכל רחבי העולם לגבי היתרונות שמציעה החברה. המיתוג מחדש כולל החלפה של לוגו החברה וכל ה- Look & Feel של החומרים השיווקיים שמציגה החברה, כמו גם קיבוע שם החברה על NetApp, אשר מחליף באופן רשמי את השם המקורי Network Appliance. הסלוגן המלווה את המיתוג החדש הוא: Go further, faster™, המציג את מחויבותה של NetApp לספק מוצרים ושירותים המסייעים ללקוחות להשיג יתרונות עסקיים חדשים ולהתגבר על מגבלות.
הלוגו החדש של NetApp מייצג שער יציב ואיתן בצבע כחול המגלם את מורשתה העשירה של NetApp בעסקי ניהול הנתונים ומחויבותה לחדשנות ולשירות לקוחות. הלוגו החדש נועד גם להוות סימן לבאות: שער להזדמנויות חדשות, רעיונות חדשים וגישות חדשות המאפשרים לשותפים וללקוחות לדלג מעל משוכות ולחוות פריצות דרך עסקיות.
כחלק ממאמצי המיתוג וקידום מידת המודעות לחברה נקטה NetApp בפעולות משמעותיות לשיפור ולעדכון אתר האינטרנט שלה, בכתובת www.netapp.com. האתר מציג את זהות המותג החדשה, מספק תוכן המותאם עבור המשתמש וממשק משופר לניווט, לקריאות וליכולת חיפוש פשוטים ונוחים יותר.
מהלך המיתוג מחדש בא בעקבות בדיקות ומחקרי שוק רחבי היקף שסייעו ל-NetApp לגבש את זהותה החדשה, המגלמת את היתרונות שמציעה החברה לשוק ומאפשרת לכל הגורמים העובדים עם NetApp בכל רחבי העולם לחוות את החברה באותו אופן. הזהות החדשה מעבירה מסר מגובש ביחס לכוחה ולמעמדה של NetApp בשוק, וזאת במטרה לקדם את תדמיתה בעיני הגורמים העובדים אתה כחברה שטוב לעשות אתה עסקים.
"מאז ומתמיד לקוחותינו העריכו את יכולתנו לספק פתרונות חדשניים, יעילים וחסכוניים, המאפשרים להם לפרוץ קדימה בפעילותם העסקית," אמר דן וורמנהובן, מנכ"ל NetApp. "הגישה שלנו, של 'לתת מעל ומעבר', ומאמצינו להביא להצלחת לקוחותינו תורמים לנאמנות לקוחות גבוהה ביותר. באמצעות יוזמה זו אנו מבקשים להגדיל את ההשפעה והרלוונטיות שלנו למגוון רחב יותר של לקוחות. הדבר החשוב ביותר הוא שאנשים ידעו על ההצלחות שלנו, כך שנוכל להמשיך לצמוח ולהוביל את הענף".
"השקת המותג העולמי החדש מגדילה את חשיפתה של NetApp לקהלים רחבים יותר, משפרת את הצעת הערך של החברה על-ידי התמקדות בפעילות עסקית בנוסף להיבט הטכנולוגי, והינה מסע קידום המודעות הגדול ביותר בתולדות החברה, שנועד לרכוש לקוחות חדשים ולהעמיק את הקשרים עם הלקוחות הקיימים", אמר אייל ברש, מנהל השיווק של NetApp לישראל, אגן הים התיכון ואפריקה.
"הזהות המותגית החדשה שהושקה נועדה להפוך את מותג החברה קל יותר לזכירה לאורך זמן. מהיום, שמה היחיד של החברה יהיה NetApp. מותג NetApp® מושתת במידה רבה על רוח "חברת המופת" המאפיינת את NetApp, ועל הערכים שזיכו את החברה בשש השנים האחרונות בתואר "מקום עבודה נהדר" מטעם המגזין פורצ'ן ומכון Great Place to Work. ערכים אלו כוללים אמון ויושרה, עבודת צוות וסינרגיה, ועשייה שמעבר למקובל והם תרמו רבות לעיצוב המותג החדש של NetApp שנחשף".
"מחקר שערכנו אישר כי מותג NetApp זוכה אמנם להערכה רבה מלקוחותינו, אך כי יש להרחיב ולהעמיק את היקף הקשרים שלנו כך שיכללו גם לקוחות חדשים," אמרה אליסה סטיל, סמנכ"לית בכירה לשיווק תאגידי ב-NetApp. "הלקוחות, העובדים, השותפים ובעלי המניות שלנו רואים ב-NetApp 'שותף ידידותי' המעניק חדשנות, אפשרויות חדשות וחשוב מכל, שיתוף פעולה. הסיסמה החדשה שלנו 'תגיע רחוק יותר, מהר יותר' (Go further, faster™) ממצה את המשוב הזה ומגלמת את האופן שבו לקוחותינו מפיקים תועלת מעבודתם עם NetApp. אנו מאמינים שחדשנות מאפשרת הצלחה, ושהצלחת הלקוחות היא הצלחתנו. המותג החדש שלנו מתייחס למורשת העשירה שלנו, אך בה בעת מציג גם אפשרויות לעתיד של עבודה משותפת שתאפשר להתגבר על משוכות טכנולוגיות וליצור הזדמנויות חדשות".
NetApp תערוך בסן פרנסיסקו כנס משתמשים ראשון מסוגו בשם NetApp Accelerate. ההרשמה לאירוע, שיערך בין ה-23 ל-26 בפברואר 2009 תתחיל בהמשך שנה זו. כנס NetApp Accelerate נועד להפגיש בין המשתמשים ושותפי הערוץ והטכנולוגיה של NetApp, התקשורת העולמית ומומחי הענף במטרה לשתף בנהלים מומלצים, ללמוד יותר על NetApp ולהציג את צורכיהם וסדרי העדיפויות העסקיים שלהם למנהלים בכירים המעוניינים להאזין לרעיונות הלקוחות ובעלי העניין. בכנס ירצו מומחי NetApp ומומחים מהענף, יתקיימו קבוצות דיון, קבוצות בנושאים מגוונים, הרצאות מיוחדות, הזדמנויות למפגשים אישיים עם מנהלים בכירים וחלק אומנותי. כל אלה יהפכו את הכנס למקום הטוב ביותר בענף ללימוד על פתרונות אחסון, ארכיטקטורות ותשתיות.