NetApp חושפת זהות מותגית חדשה, השמה דגש על הערכים המסייעים ללקוחות לקדם את עסקיהם

חברת NetApp השיקה זהות מותגית חדשה שנועדה להרחיב ולהעמיק את מידת המודעות לחברה ולהעביר מסר עקבי ואחיד ללקוחות, לשותפים ולעובדים בכל רחבי העולם לגבי היתרונות שמציעה החברה. המיתוג מחדש כולל החלפה של לוגו החברה וכל ה- Look & Feel של החומרים השיווקיים שמציגה החברה, כמו גם קיבוע שם החברה על NetApp, אשר מחליף באופן רשמי את השם המקורי Network Appliance. הסלוגן המלווה את המיתוג החדש הוא: Go further, faster™, המציג את מחויבותה של NetApp לספק מוצרים ושירותים המסייעים ללקוחות להשיג יתרונות עסקיים חדשים ולהתגבר על מגבלות.



הלוגו החדש של NetApp מייצג שער יציב ואיתן בצבע כחול המגלם את מורשתה העשירה של NetApp בעסקי ניהול הנתונים ומחויבותה לחדשנות ולשירות לקוחות. הלוגו החדש נועד גם להוות סימן לבאות: שער להזדמנויות חדשות, רעיונות חדשים וגישות חדשות המאפשרים לשותפים וללקוחות לדלג מעל משוכות ולחוות פריצות דרך עסקיות.



כחלק ממאמצי המיתוג וקידום מידת המודעות לחברה נקטה NetApp בפעולות משמעותיות לשיפור ולעדכון אתר האינטרנט שלה, בכתובת www.netapp.com. האתר מציג את זהות המותג החדשה, מספק תוכן המותאם עבור המשתמש וממשק משופר לניווט, לקריאות וליכולת חיפוש פשוטים ונוחים יותר.



מהלך המיתוג מחדש בא בעקבות בדיקות ומחקרי שוק רחבי היקף שסייעו ל-NetApp לגבש את זהותה החדשה, המגלמת את היתרונות שמציעה החברה לשוק ומאפשרת לכל הגורמים העובדים עם NetApp בכל רחבי העולם לחוות את החברה באותו אופן. הזהות החדשה מעבירה מסר מגובש ביחס לכוחה ולמעמדה של NetApp בשוק, וזאת במטרה לקדם את תדמיתה בעיני הגורמים העובדים אתה כחברה שטוב לעשות אתה עסקים.



"מאז ומתמיד לקוחותינו העריכו את יכולתנו לספק פתרונות חדשניים, יעילים וחסכוניים, המאפשרים להם לפרוץ קדימה בפעילותם העסקית," אמר דן וורמנהובן, מנכ"ל NetApp. "הגישה שלנו, של 'לתת מעל ומעבר', ומאמצינו להביא להצלחת לקוחותינו תורמים לנאמנות לקוחות גבוהה ביותר. באמצעות יוזמה זו אנו מבקשים להגדיל את ההשפעה והרלוונטיות שלנו למגוון רחב יותר של לקוחות. הדבר החשוב ביותר הוא שאנשים ידעו על ההצלחות שלנו, כך שנוכל להמשיך לצמוח ולהוביל את הענף".



"השקת המותג העולמי החדש מגדילה את חשיפתה של NetApp לקהלים רחבים יותר, משפרת את הצעת הערך של החברה על-ידי התמקדות בפעילות עסקית בנוסף להיבט הטכנולוגי, והינה מסע קידום המודעות הגדול ביותר בתולדות החברה, שנועד לרכוש לקוחות חדשים ולהעמיק את הקשרים עם הלקוחות הקיימים", אמר אייל ברש, מנהל השיווק של NetApp לישראל, אגן הים התיכון ואפריקה.



"הזהות המותגית החדשה שהושקה נועדה להפוך את מותג החברה קל יותר לזכירה לאורך זמן. מהיום, שמה היחיד של החברה יהיה NetApp. מותג NetApp® מושתת במידה רבה על רוח "חברת המופת" המאפיינת את NetApp, ועל הערכים שזיכו את החברה בשש השנים האחרונות בתואר "מקום עבודה נהדר" מטעם המגזין פורצ'ן ומכון Great Place to Work. ערכים אלו כוללים אמון ויושרה, עבודת צוות וסינרגיה, ועשייה שמעבר למקובל והם תרמו רבות לעיצוב המותג החדש של NetApp שנחשף".



"מחקר שערכנו אישר כי מותג NetApp זוכה אמנם להערכה רבה מלקוחותינו, אך כי יש להרחיב ולהעמיק את היקף הקשרים שלנו כך שיכללו גם לקוחות חדשים," אמרה אליסה סטיל, סמנכ"לית בכירה לשיווק תאגידי ב-NetApp. "הלקוחות, העובדים, השותפים ובעלי המניות שלנו רואים ב-NetApp 'שותף ידידותי' המעניק חדשנות, אפשרויות חדשות וחשוב מכל, שיתוף פעולה. הסיסמה החדשה שלנו 'תגיע רחוק יותר, מהר יותר' (Go further, faster™) ממצה את המשוב הזה ומגלמת את האופן שבו לקוחותינו מפיקים תועלת מעבודתם עם NetApp. אנו מאמינים שחדשנות מאפשרת הצלחה, ושהצלחת הלקוחות היא הצלחתנו. המותג החדש שלנו מתייחס למורשת העשירה שלנו, אך בה בעת מציג גם אפשרויות לעתיד של עבודה משותפת שתאפשר להתגבר על משוכות טכנולוגיות וליצור הזדמנויות חדשות".



NetApp תערוך בסן פרנסיסקו כנס משתמשים ראשון מסוגו בשם NetApp Accelerate. ההרשמה לאירוע, שיערך בין ה-23 ל-26 בפברואר 2009 תתחיל בהמשך שנה זו. כנס NetApp Accelerate נועד להפגיש בין המשתמשים ושותפי הערוץ והטכנולוגיה של NetApp, התקשורת העולמית ומומחי הענף במטרה לשתף בנהלים מומלצים, ללמוד יותר על NetApp ולהציג את צורכיהם וסדרי העדיפויות העסקיים שלהם למנהלים בכירים המעוניינים להאזין לרעיונות הלקוחות ובעלי העניין. בכנס ירצו מומחי NetApp ומומחים מהענף, יתקיימו קבוצות דיון, קבוצות בנושאים מגוונים, הרצאות מיוחדות, הזדמנויות למפגשים אישיים עם מנהלים בכירים וחלק אומנותי. כל אלה יהפכו את הכנס למקום הטוב ביותר בענף ללימוד על פתרונות אחסון, ארכיטקטורות ותשתיות.

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
 משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח