Neto מתכננת לכבוש באמצעות המותג "מגי'ק" 25% משוק התבשילים האישיים

Neto מחזקת את המותג "מגי'ק נודלס" המציע ארוחות מוכנות של אטריות בטעמים בקונספט On the goומשיקה תחת הקטגוריה 3 טעמים חדשים: קוסקוס טוניסאי (פיקנטי), פסטה ברוטב עגבניות, פירה עם פטריות.



היקף השקעה כולל במהלך עומד על כ – 1 מיליון ₪.



קו הארוחות החדש הושק בתום שנה של פיתוח המוצרים וביצוע סקרי טעימה בקרב צרכנים ללימוד והתאמה להעדפות הטעם של הישראלים.


המוצרים מהירי הכנה,ללא כולסטרול וללא צבעי מאכל.



לדברי רון סגל מנהל השיווק בקבוצת Neto: "השקת הטעמים החדשים מהווה נדבך נוסף בהתפתחות המותג ע"י הוספת 3 טעמים פופולאריים ושיפור בולטות המארזים. התפתחות המותג קוהרנטית עם מגמת ההתפתחות של מוצרי נוחות בישראל, המאפיינת בשנת 2004 קטגוריות כגון סלטים מוכנים, פיצות ועוד".


הצפי של חברת Neto הינו לכבוש באמצעות המותג מגי'ק נתח שוק של 25% מקטגוריית התבשילים עד סוף שנת 2005.



את שיווק מוצרי הנודלס החדשים תלווה פעילות קד"מ רחבת היקף בנקודות המכירה שתכלול: טעימות בסניפים, הצבת סטנדים לתצוגות חוץ מדף, שילוטים ובמות תצוגה, על מנת ליצור בולטות של המוצרים על המדף.



לארוחות המוכנות של מגי'ק המציעות סדרת ארוחות נודלס בטעמים שונים: (סיני, בשר, ירקות, פטריות, עוף, ועוד) מתווספים הטעמים: קוסקוס טוניסאי, פירה עם פטריות וספגטי ברוטב עגבניות שמחירם עומד על 4-5 ₪.




לפי נתוני נילסן לחודש דצמבר 2004 היקף קטגוריית תבשילים אישיים בשוק המבורקד עומד על כ – 43 מיליון ₪ .

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס