רשת הפרסום המקוון Netting, המרכזת את הפרסום במגוון רחב של אתרי אינטרנט בישראל, מרחיבה את גבולותיה, ותאפשר מעתה למפרסמים ברשת להיחשף בפני ישראלים הגולשים באתרים בינלאומיים. באמצעות שיתופי פעולה עם רשתות וגופים בינלאומיים, Netting הופכת למדיה פרסומית בינלאומית.
החשיפה שמאפשרת Netting למפרסם תתבצע רק עבור גולשים ישראלים, ולכן גם התשלום יתבצע בהתאם למספר הגולשים הישראלים, ולא עבור כל הגולשים באתר בו מתבצע הפרסום.
אלון זכאי, מנכ"ל Netting: "האפשרויות החדשות מעניקות מימד חדש ליכולות המיקוד שלנו, וחושפות את המפרסמים בפני אוכלוסיות גדולות ומפולחות. לדוגמא, חברה המוכרת גאדג'טים, שיודעת כי לקוחות רבים מתעדכנים בתחום באתרים מקצועיים בחו"ל יכולה ללכוד אותם באתרים אלה, במקביל לפרסום הממוקד בישראל".
"גולשים ישראלים המגיעים לאתרים בינלאומיים יש פעמים רבות עניין רב בתחום מסוים, ולכן הפרסום כלפיהם הוא פרסום איכותי המספק ערך גבוה למפרסם".