NO PROBLEM בקמפיין תגובה ל"דפי זהב"

NO PROBLEM המפעילה מוקד שירות אינטראקטיבי בפריסה ארצית המספקת לציבור הצרכנים בישראל את מאגר בעלי המקצוע הטובים והאיכותיים בתחומם, מעלה לראשונה מחר (ג') קמפיין טלוויזיה. זאת, בהמשך לקמפיין הרץ מזה כחודש ברדיו הארצי והמקומי וכתגובה לקמפיין הנוכחי של דפי זהב. מהחברה נמסר כי היקף הפרסום השנתי של NO PROBLEM הוא מעל 2 מיליון דולר ובהמשך מתוכנן גם להעלות שילוט חוצות וקמפיינים טלוויזיוניים נוספים.



הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG שיעלה תחת הסלוגן "כשאתה בוחר בעל מקצוע מהמדריך לך תדע על מי תיפול", יעלה בהיקף השקעה של כ – 600 אלף דולר.




במסגרת הקמפיין הראשוני בטלוויזיה יוצגו סרטונים משעשעים המציגים סיטואציות מוכרות ואמיתיות עם בעלי מקצוע מפוקפקים ולא מקצועיים. הקמפיין מדגיש את הצורך בשירות של NO PROBLEM המספקת שירותי איתור סינון ומיון של בעלי מקצוע האיכותיים, הטובים והאמינים ביותר.



"בהמשך למחקרים שנעשו על ידי החברה באמצעות מכון המחקר "הגל החדש" לפיו מסתבר כי למרבה ההפתעה, אחוז משתמשי המדריכים ואינדקסים לאיתור בעלי המקצוע אינו עולה על 14% וזאת כי קיים חוסר אמון מהותי בקרב הלקוח הישראלי בבעלי מקצוע ונותני שירות הנתפסים כ'חאפרים'. חוסר אמון זה אינו מקבל מענה הולם דרך כל מדריכי הסיווגים השונים, שכמובן אינם מפעילים כל סינון מקצועי וגודל המודעה נקבע רק לפי גובה התשלום. איתור בעלי מקצוע במדריך מהווה סוג של הימור שאינו מקובל עוד על הצרכן הישראלי", דניאל שקד, מנכ"ל .NO PROBLEM "עוד מסתבר" מוסיף שקד "כי הרוב המכריע של משתמשי המדריכים הינם מהפריפריה של ישראל והשימוש האמיתי נעשה לצרכי איתור מספרי טלפון וכתובות של שמות עסקים הידועים לצרכן מראש."



קמפיין זה ממשיך לבסס את מהלך המיתוג מחדש של NO PROBLEM שהחל לפני חודש, זאת לאחר שעד כה היה השירות מזוהה תחת שירות EasyCall. שינוי שם החברה ל- PROBLEM NO, נבחר בעקבות סקרים ומחקרים מקיפים שנערכו אשר הצביעו על הצורך לשנות את השם ולהתאימו טוב יותר לדרישות קהל הצרכנים.



קרדיטים:


מנהלת תקשורת שיווקית NO PROBLEM – חגית אציל-כהן


משרד פרסום- ראובני פרידן IPG


סמנכ"ל לקוחות- הגר גרוס


סמנכ"ל קראייטיב- בועז להב


מנהל קריאייטיב- נועם גזית


סמנכ"ל פיתוח עיסקי- רותם שביט


צוות קראייטיב- אילן לוין, יסמין קורן, אליעד פרידמן


מנהלת הפקה- אפרת ארליך


סופרוויזרית- אלונה דקל


תקציבאית- אפרת נר גאון


חברת הפקה- אייל גפן


במאי- רני כרמלי


מנהל לקוחות מדיה יונייטד- צחי מנצור

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים