בטקס האוסקר של איגוד חברות ההפקה וקידום המכירות, "השפיץ", שנערך ביום חמישי בגני התערוכה בהשתתפות כל חברות ההפקה, הקד"מ ומנהלי השיווק בישראל, נבחר אירוע ההשקה של NOKIA ברשת פלאפון – "חוויה סלולרית לכל החושים, בהפקת כפיים כאירוע השנה 2009, בקטגוריית ההשקה העסקית.
כחלק מהתובנה כי הסלולרי עבורנו הוא היום הרבה יותר ממכשיר טלפון, לרגל כניסת NOKIA לפלאפון הפיקה כפיים עבור NOKIA מתחם חוויתי תחת הקונספט, "כל אחד וה- NOKIA שלו"
הקונספט של המתחם הועבר באמצעות מופע מולטימדיה המשלב את כל החושים – ראיה, ריח, שמיעה , ומישוש, אשר במהלכו נחשפו עובדי פלאפון לטכנולוגיה המתקדמת והחדשנית של מכשירי NOKIA וכן לערכי המותג ע"י חוויה טכנולוגית ייחודית שעוצבה ע"י טובי המומחים בארץ לבימוי, הקרנות תאורה וסאונד וכללה מייצג מרהיב אשר שילב הנחייה אינטראקטיבית, מסכי לדים ופלזמות, תאורה ממוחשבת ואפילו הפצת ניחוח פרי ששטף את הקהל בתזמון מדויק במהלך המיצג.
ההנחיה נעשתה ע"י עובדי NOKIA בעצמם, שעבדו במשך חודשיים עם במאי וכוריאוגרף צמודים מטעם כפיים.
ההשקה זכתה לביקורות נלהבות בארץ ויצרה סטנדרטים חדשים של הפקה וחוויה והיוותה את יריית הפתיחה לשיתוף הפעולה המוצלח של NOKIA ברשת פלאפון.