אתר האינטרנט NRG מעריב מעדכן את גודל הבאנרים על מנת שיתאימו לסטנדרט הבינלאומי בתחום.
NRG מעריב הוא אתר האינטרנט הראשון שמבצע את המהלך בארץ. המהלך עתיד להשפיע על ענף הפרסום באינטרנט בכמה מישורים: התהליך יקל על עבודתם של משרדי האינטראקטיב השונים באופן משמעותי; ישפר את יכולת הניתוח והמדידה של הענף; יסייע בהסטת תקציבים בין המשרדים השונים ובסופו של יום יוביל לייעול; קידום ופיתוח ענף הפרסום באינטרנט בכללותו.
אביב מאיר, סמנכ"לית השיווק והמכירות בNRG מעריב מסבירה: "את היוזמה המבורכת של מעבר לעבודה ע"פ סטנדרט בינלאומי מוביל מזה זמן משרד הפרסום מקאן אריקסון. אנחנו שמחים להיות האתר הראשון שמרים את הכפפה. אנו מקווים שבקרוב יתר האתרים יצטרפו ליוזמה ועולם הפרסום באינטרנט יקבל רוח גבית משמעותית שתסייע לצמיחתו".
עוד מוסיפה מאיר: "בנוסף לחשיבות המהלך ברשת האינטרנט הישראלית חשוב לציין כי התאמה לסטנדרט הבינלאומי מקלה באופן משמעותי על חדירתם של מפרסמי מודעות מן העולם לישראל. כניסתם של מפרסמים זרים היא צעד נוסף וחשוב בהתפתחותו של הענף".