רשת ONOT השקיעה סכום של כ- 3 מיליון דולר, בתהליך של אסטרטגיה שיווקית ומיתוג מחדש.
תהליך המיתוג, כולל לוגו חדש, שפה תקשורתית חדשה (בעיצובו של ברוך נאה), בניית קונספט עיצובי חדש לסניפי הרשת ושדרוג חווית הקניה בחנויות.
תהליך המיתוג מחדש של רשת ONOT , הינו נגזרת של תכנית אסטרטגית מקיפה , שמטרתה העמקת האחיזה בקרב קהלי יעד קיימים ופוטנציאליים, וחיזוק תדמית הרשת כשחקנית מובילה בקטגוריית האופנה לנשים בגילאי 30+ במידות 42+. הסלוגן הנבחר "simply happy" מבטא את הקונספט החדש של ONOT – לגרום לכל לקוחה הנכנסת לסניפים להרגיש מאושרת. זאת באמצעות עיצוב קולקציה עדכנית המותאמת למגמות האופנה בעולם, מיצוב חדש לסניפי הרשת וחווית קניה בלתי מתפשרת המותאמת לקהל היעד.
רשת ONOT השקיעה כ- 1.3 מיליון דולר בפתיחת סניפים חדשים הכוללים עיצוב ייחודי של החלל הקמעונאי. פועלת להעמקת אחיזתה בקניונים ובמרכזי קניות מובילים ונמצאת בשלבי פיתוח מואצים לפתיחת סניפים נוספים, זאת במטרה לתת מענה ללקוחותיה בכל רחבי הארץ. השנה פתחה הרשת 8 סניפים חדשים במקומות אסטרטגיים: קניון עזריאלי, הקניון הגדול בפ"ת, ביג כרמיאל, קניון נהרייה, מתחם עמק סנטר בעפולה, ביג יוקנעם, ביג פולג וביג קסטינה. ומתכננת לפתוח עד סוף השנה 3 סניפים נוספים (רמלה, נתיבות וק.גת).
להשלמת תהליך המיתוג, עולה הרשת בקמפיין פרסום חדש לחורף 2008/9, באמצעות משרד הפרסום "נפתלי אברהם". עלות הקמפיין מוערכת בלמעלה מ- 3 מיליון ₪, את הקמפיין מובילים הדוגמנית האמריקאית מייגן גרייבס, המשמשת גם כפרזנטורית של רשת 'מייסיס' האמריקאית ושל בית האופנה "קוו'ין לטיפה" והשחקן הישראלי סמי הורי המוכר לנו בעיקר מסדרות כמו "פלורנטין", "קפה פריז", "המשאית","אהבה מעבר לפינה", "אגדת דשא","הנפילים" "חמישה גברים וחתונה" ועוד… סמי הורי נבחר מבין עשרות שחקנים אחרים.
סהר שדה, מנהלת השיווק של רשת "ONOT", מוסרת כי: "המהלך האסטרטגי ותהליך המיתוג מחדש אותם מובילה הרשת, נועדו לחדד את ערכי המותג "עונות" ולהטמיע ערכים חדשים אשר ייתנו מענה כולל לקהל הלקוחות שלנו, תחת הקונספט של אושר. גם עיצוב הסניפים וחוויית הקניה חודדו והותאמו בצורה מדויקת לקהל לקוחותינו". עוד מוסיפה סהר כי: "הטמעת התובנות האסטרטגיות וערכי המותג החדשים תאפשר לONOT – להעניק מענה ממוקד יותר לקהל הלקוחות הקיים ולקהל לקוחות חדש המחפש אופנה מחמיאה ועדכנית בשילוב עם חווית קנייה נעימה".