orange מציגה את מיזם הפעילות הקהילתית הגדול ביותר בישראל

orange הכריזה הבוקר על מיזם פעילות קהילתית בשילוב מוסיקה שבסיומו יוזמנו המתנדבים להופעה חד פעמית של כוכבת הענק RIHANNA. המיזם, בשם "orange rockcorps כשנותנים, מקבלים", מעודד פעילות קהילתית בקרב צעירים (גילאי 16-26). להופעה יוזמנו לקוחות orange הצעירים אשר יתנדבו באחת מהפעילויות המוצעות.



מדובר בפרויקט ההתנדבות הגדול מסוגו בישראל הכולל מעל 200 פעילויות התנדבות ו 10,000 מתנדבים בכ-70 אתרים ברחבי הארץ. סך הכל יכלול הפרוייקט כ -40,000 שעות התנדבות במהלך 10 שבועות.

לטובת הפרויקט, הוקם אתר הרשמה ייעודי ובו מלוא הפרטים אודות מגוון הפעילויות, מיקום מדויק, מועדי ושעות הפעילויות.

הפעילויות, הסיפורים והחוויות באמצעות תמונות, סרטוני וידאו, בלוגים, וקישורים ב-
facebook של orange orange-Israel-fan page



דוד אבנר, מנכ"ל פרטנר, אמר כי "היום אנו מציגים פרויקט שמשלב עידוד מעורבות קהילתית בקרב צעירים וחיזוק הקשר ביןorange ובין קהל לקוחותיה. הפרויקט מעניק לצעירים הזדמנות לגעת במוקדי נזקקות בחברה הישראלית, לחוות את הסיפוק שבנתינה, וליהנות מהזמנה להשתתפות במופע הסיום של הפרויקט, הופעתה של הזמרת הבינלאומית ריהאנה".



"אנו מוסיפים נדבך נוסף בדיאלוג עם הלקוחות הצעירים שלנו ותורמים את תרומתנו כדי ליצור חברה טובה יותר", ציין דוד אבנר, "הדבר חיוני כדי לחזק את חוסננו החברתי".


"פרטנר, כחברה המשרתת למעלה מ- 3 מיליון לקוחות ומעסיקה יותר מ- 6500 עובדים, רואה עצמה מחויבת לקהילה בה היא פועלת ותמשיך גם בעתיד בפעילות מגוונת למען הקהילה".




ארז פז, סמנכ"ל השיווק והתוכן בפרטנר, ציין כי "היום נכנס רובד נוסף לפעילות השיווקית. orange כמותג מוביל משנה את הנוסחה לפיה מוסיקה היא אמצעי הקשר של המותג עם הצעירים ומכניסה ערך נוסף, הערך החברתי.


בשנים האחרונות, עם חדירתן של הרשתות החברתיות לחיי כולם, ובייחוד לאלו של הצעירים, נזנח המודל של "אני" ואומץ המודל של "אנחנו". orange שזיהתה מגמה זו ופעלה ברובד המוצרי והתוכני לתת מענה לצורך זה, הפכה את הערך "אישי" ל"קהילתי".


אנו מזהים אצל החברה כולה ואצל הצעירים בפרט רצון לנתינה ולדאגה לרווחת הסביבה, עם קושי ליישם זאת במהלך שגרת היומיום העמוסה.


ההבנה הזאת שינתה לחלוטין את התפיסה בעבודת ההכנה השיווקית. חיפשנו איך אנו מסייעים לקהל היעד שלנו להגשים רצון שמקנה לו תחושת סיפוק, לפעול למען החברה וגם להמשיך ולבסס אהדה אמיתית למותג.


Orange הוא המותג המוביל בקרב הצעירים ולכן החיבור הטבעי הראשוני למהלך יוצא דופן זה הוא קודם כל עימם. אנו מאמינים כי מהלך זה יהווה ציון דרך משמעותי באופן בו נראה מהלכים שיווקיים ארוכי טווח שמטרתם לייצר נאמנות לקוחות".



במחקרים שערכה פרטנר בקרב מדגם מייצג של 500 בני נוער וצעירים בגילאי 16-26 עולה כי כ-75% מבני הנוער בישראל, מעוניינים להתנדב. הצעירים ציינו כי הם ממתינים להזדמנות זמינה ונגישה עבורם.



כיצד משתתפים בפעילות?


תורמים 4 שעות לטובת הקהילה.



כיצד?


החל מה – 10 במרץ 2010 ייפתח אתר אינטרנט ייחודי בכתובת orangerockcorps.co.il. לקוחות orange בגילאי 16-26 יוכלו להירשם לאחת מהפעילויות ההתנדבותיות המוצעות, בנות 4 שעות כל אחת. ההרשמה מתבצעת באתר, לפעילות ביום ובשעה הנקובים.



תהליך ההרשמה:


הלקוח ממלא את מס' orange ומספר ת.ז.


לאחר אימות הפרטים נשלח קוד אימות בSMS-.


הלקוח מזין את הקוד שקיבל ב-SMS, ממלא את פרטיו האישיים ובוחר את האזור וסוג הפעילות.


בפני הלקוח מוצגות מס' פעילויות עם תאריכים ומקומות שתואמות את בחירתו.


הלקוח בוחר את הפעילות המתאימה לו ומקבל אישור הרשמה עם הפרטים המלאים על הפעילות.


מייל תזכורת נשלח יום לפני הפעילות.


לרווחת המתנדבים, מצוינות דרכי ההגעה לכל אתר ואתר בצירוף מפה. ההגעה הינה עצמאית.


לאתרי התנדבות שאינם נגישים תאורגן הסעה.


בכל אתרי ההתנדבות יקדמו נציגיorange ונציגי עמותת "רוח הטובה" את פניהם של הצעירים עם כובע, חולצה, כפפות עבודה, שתייה וכריך.


בסיום הפעילות יקבלו המתנדבים הזמנה להופעה של ריהאנה.



הפרויקטים ההתנדבותיים


הפרויקטים נבחרו באמצעות עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון בתיאום עם עמותות, ארגונים חברתיים, ומחלקות הרווחה בעיריות ובמועצות המקומיות. כ- 200 פרויקטים בתחומי איכות סביבה – סימון שבילים, ניקיון נחלים וחופים, גיזום יערות קק"ל, פעילות עם קק"ל, גינות אקולוגיות, סידור אריזה ומיון – אריזת וחלוקת מזון למשפחות מעוטות יכולת, מיון בגדים מיד שנייה וסידור מחסנים, צביעה וחידוש – צביעה וחידוש של מבנים קהילתיים ברחבי הארץ וגינון – בניית ערוגות, שתילת צמחים וגיזום במוסדות שונים.


הפרויקטים מתפרסים על פני 10 שבועות ויחלו ב- 18 במרץ ועד ה- 30 במאי .



מופע ענק של הזמרת הבינלאומית ריהאנה יתקיים באצטדיון בלומפילד ביפו אל המופע יוזמנו כל המתנדבים בפרויקט.


המופע יתקיים ביום א' ה-30 במאי 2010 בשעה 20:00 באצטדיון בלומפילד ביפו.

אולי יעניין אותך

untitled
17500white_coke1
17449renuar1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

לוגו חדש
מתחם LAGO חתונה מעוצבת על ידי קארין אוסמו- צילום מרווין (3)
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159