orange מציגה: מהלכים שיווקים לפתיחת שנת 2007. מציגה את עונת שידורי החורף וחוגגת 50 ערוצי תוכן

"שנת 2007 מציבה בפנינו אתגרים חדשים בשוק רווי ומשתנה בו שימור מערכת היחסים עם הלקוחות, תוכן ושירותים מתקדמים נמצאים בקדמת הבמה השיווקית, הדור השלישי הופך למגמה רווחת, ישנה פרוליפרציה של טכנולוגיות חדשות וניכרת מעורבות משמעותית של הרגולציה בפעילות המפעילות הסלולריים. בתוך כך מתעצמת התחרות על הלקוח עם התקרבות יישום ניידות המספרים", אמרה איריס בק, סמנכ"לית השיווק והתוכן של orange בפתח הצגת המהלכים המתוכננים של חברת הסלולר לשנת 2007.



פרטנר תקשורת הציגה מספר מהלכים שיווקים ותוכניים בתחומים שונים כחלק מהאסטרטגייה השיווקית של החברה לקראת השנה החדשה. בין החידושים: oboxlive T.V– יישום אינטראקטיבי מתקדם לצפייה בשידור וידאו רב ערוציים בדור השלישי, מהראשונים מסוגו בעולם.



בנוסף, הציגה orange את עונת שידורי החורף החדשה שלה וחגגה 50 ערוצים בפורטל oboxlive


פורטל הדור השלישי שלה, במסגרתו ניתנת למנויים צפייה באופן בלעדי את העונות החדשות של תוכניות הטלוויזיה המובילות את טבלת הרייטינג "ארץ נהדרת", "נולד לרקוד", "מועדון לילה" ו- "גיא פינס".



בפורטל oboxlive מוצעים, בין השאר גם ערוץ 10, ערוץ 2, cnn, גיא פינס, ספורט one, ספורט 5, התוכניות המובילות של YES ועוד, כמו גם עשרות ערוצי מוסיקה וקליפים, אלפי שירים וטרוטונים להורדה.



עוד הוסיפה בק כי "כחלק ממגמת יצירת התכנים ושיתופם ע"י משתמשים מוצעים בפורטל הערוצים הפופולאריים המשודרים ב- Blog T.V וכן ערוץ Flix המציע את מיטב הקטעים שצולמו והופקו ע"י המשתמשים."






חידוש שיווקי מעניין נוסף הנו ערוץ מכירה מקוון. אתר ה – orange shop מאפשר ללקוחות לבצע רכישה ושדרוג של מכשירים, כמו גם בחירה של תוכניות תעריפים. האתר מכיל כלים אינטראקטיביים ייחודיים, המאפשרים ללקוחות להתאים לעצמם הצעה סלולרית על פי צרכיהם ודפוסי השימוש שלהם. בנוסף, מאפשר האתר מעקב online אחר סטאטוס ההזמנה.



ציון גינת, סמנכ"ל חטיבת הלקוחות של orange, ציין כי "האתר מאפשר ללקוחות orange קבלת מידע אישי ומעודכן ומציע הנחות מותאמות ללקוח. לצורך שיפור חוויית הקניה ללקוח, האתר אף מחובר למערכת המספרים של orange ומאפשר בכך בחירת מספר באופן עצמאי, ידידותי ונוח".



עוד הוסיפה גינת כי "בנוסף לחוויית הרכישה המהירה והנוחה, לראשונה בישראל, מציעה חברה סלולרית ללקוח הצעות מלאות במכירות פומביות וקבוצתיות, כמו גם מבצעים ייחודים שאינם זמינים בערוצי הפצה אחרים".



אלון ברמן, סמנכ"ל הטכנולוגיות של orange מסר כי "אתר orange shop, המושק היום, הינו אתר הסחר הראשון בישראל שנכתב בטכנולוגיית WEB 2.0, המתקדמת ביותר בכתיבת אתרי אינטרנט.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס