orange עולה בקמפיין חדש – "לדבר וידיאו בדור השלישי". הקמפיין בהיקף של כ- 5 מיליון ש"ח

איריס בק, סמנכ"ל השיווק והתוכן שלorange מסרה, כי הרחבת ההצעה של הדור השלישי לעולם הצעירים, שעל פי המחקרים מהיר לאמץ טכנולוגיות ושירותים חדשים, מחדדת את המסר "חוויה בעוצמה שלא הכרת" ומאפשרת לצעירים לחלוק חוויות, תוך כדי ההתרחשות, עם חבריהם בעזרת שירותי הוידיאו של רשת הדור השלישי, בכל הארץ.


הקמפיין כולל סרטון טלוויזיה (בערוץ 2,10,24,MTV וערוצים רוסיים), מודעות בעיתונות, שילוט חוצות ואינטרנט.



בנוסף, הצעירים יכולים ליהנות ממגוון שירותי תוכן בפורטל oboxlive – פורטל התוכן של הדור השלישי ולהשתמש במכשירים המתקדמים כנגני מוזיקה להורדת ושמיעת קבצי 3MP ולצפייה בקליפי וידיאו. הדגשת האפשרות לראות את הבעות הפנים, תוך כדי שיחה, כמסר הקמפיין באה בעקבות החוויה של עשרות אלפי הלקוחות שכבר חווים זאת בדור השלישי של orange.



הקמפיין בא בהמשך לקמפיין ההשקה המאסיבי בו מיצבה orange את מובילותה בדור השלישי ואת שיחת הוידיאו כשירות המנצח בדור השלישי, ממשיך ומעצים את הצורך האנושי לראות, להיראות ולשתף את החברים – הערך 'חברות' הינו משמעותי במיוחד אצל קהל היעד ולכן הושם עליו דגש רב בקמפיין הנוכחי. בקמפיין, מוצג הרעיון "כדי להבין את החברים שלך תסתכל עליהם בעיניים" בעזרת מגוון דמויות הממחישות בהבעות פנים שונות העברת מסר בצורה ויזואלית בשימוש בשיחת וידיאו. שירותי הדור השלישי מאפשרים לשתף את האנשים הכי קרובים ברגעים החשובים, קטנים כגדולים, גם כשרחוקים, בארץ ובחו"ל.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס