מותג המסטיקים Orbit, המוביל את קטגורית המסטיקים
בישראל ושירות המוסיקה הדיגיטלי הפופולארי בעולם Spotify, משיק שיתוף פעולה מרענן במיוחד, שיעניק
חוויה משופרת ומהנאה יותר לכל מי שנמצא בדרך,
בין אם בנסיעה ברכב, הליכה או רכיבה ומאפשר לשלב לעיסת מסטיק מרענן והאזנה
למוסיקה בבחירה אישית.
במסגרת הפעילות כל מי שירכוש אחד ממוצרי Orbit מוזמן להיכנס לאתר הייעודי, לענות של שאלת טריוויה בזמן הקצר ביותר, לקבל אפשרות לזכות במנוי Spotify Premium ולהמשיך לבחירת השירים
האהובים עליו במיוחד, שיצטרפו לרשימת ההשמעה האישית, אותה ניתן אפילו לשתף עם
חברים.
יניב חילו
מנהל המותג Orbit : "בתקופה בה אנו מתחילים לחזור
לשגרה לאט ובזהירות, אנו מציעים לשפר את חוויית הנסיעה והליכה אחרי תקופה ארוכה שבה
נאלצנו להיות בסגר והגבלות. זו הסיבה שהחלטנו לייצר חווית "360"
לצרכנים, תוך שמירה על המסר העיקרי כי לעיסת מסטיק Orbit גורמת לתחושת רעננות ובשילוב מוסיקה
בבחירה אישית, משפרת את חוויית הדרך".