מדובר במהלך כולל ריענון של המותג: PayPal מציגה לוגו חדש של החברה, המתאפיין בקווים נקיים ובצבעים חזקים המותאמים, בראש ובראשונה, לתצוגה סלולרית, מתוך הבנה שעולם התשלומים הדיגיטליים יהפוך במהרה לממוקד מובייל, וכן מקדמת את הקיצור "PP" ומציגה אותו בלוגו החדש כשתי אותיות חופפות, במטרה להדגיש את החיבור שנוצר בין אנשים כאשר הם משתמשים ב-PayPal כדי להעביר כסף. הלוגו החדש עוצב על ידי חברת fuseproject המובילה בראשותו של המעצב זוכה-הפרסים איב בהאר (Yves Behar). במהלך המיתוג המחודש מציגה PayPal מסרים ועקרונות חדשים שהחברה מייעדת לקהל משתמשיה ולקוחותיה הפוטנציאליים, בשם “Powering the People Economy” – כלכלה מבוססת-אנשים.
הקמפיין החדש של PayPal יוצא כנגד חווית קנייה או תשלום מסורבלת ולא נוחה. כך למשל קוראת החברה תיגר נגד תופעת ההמתנה בתור – אנשים נאלצים לעמוד בתור ארוך כמעט בכל פעם שהם מעוניינים לשלם על מוצרים. בימים אלה מובילה PayPal מהפכה בתחום ומשיקה מוצרים ושירותים חדשים שמטרתם לבטל את ההמתנה בתורים לתשלום בעולם כולו ואף למעלה מכך – על פי החזון החדש של החברה, הזמנות של אוכל, שתייה, בגדים ומוצרים אחרים מסוגים שונים ימתינו ללקוח בחנות, ארוזים, לאחר שכבר שולמו באמצעות הסמארטפון. תופעה נוספת ש-PayPal יוצאת נגדה היא תופעת הארנק המסורבל וה"שמן", אותו היא מעוניינת להחליף בארנק סלולרי חכם שיבטל את הצורך בארנק המסורתי. החברה כבר השיקה מספר שירותים שמאפשרים תשלום בחנויות בעזרת הסמארטפון ברחבי העולם.
נשיא PayPal העולמית, דייוויד מרקוס, מסביר: "בדור שלנו, אנשים מחזיקים ביותר כוח ושליטה משהם מבינים או חושבים. לנו ב-PayPal ניתנה הזדמנות נדירה לחזק את ההבנה הזו, ולהביא אנשים לשליטה מלאה על הכסף שלהם, שיכולה וצריכה להיות חזקה יותר מהשליטה של המוסדות והארגונים שהם מכירים. מאז ומתמיד, האמנו ב-PayPal כי הכסף צריך לעבוד בשביל אנשים, ולא להפך. מטרת הקמפיין החדש שלנו היא לעודד את לקוחותינו להציב לנו רף גבוה בהרבה ולנסח מחדש את הציפיות שלהם מ-PayPal. באמצעות המוצרים החדשים והשירותים המתקדמים שאנו מציעים, אני מבטיח שנענה על הציפיות הללו."