P&G "מותחת" את מותג פמפרס בישראל ומשיקה מוצר חדש מבית פמפרס : PAMPERS WIPES – מגבוני פמפרס – הדור החדש של מגבונים לחים לתינוק. מגבוני פמפרס מצויידים בתחליב ייחודי, הרשום כפטנט.
מיכל בן מיור, מנהלת תחום מוצרים חדשים בP&G ישראל :
"שוק המגבונים הלחים בישראל, מאופיין בריבוי מותגים, רבים מהם מיוצרים בפועל על ידי יצרן אחד. בנוסף, מתאפיין השוק במבצעי מחיר חריפים ומארזים גדולים.
השימוש במגבונים לחים בארץ, הוא מן התכופים בעולם, דבר הגורם לשוק מפותח וגדול, המגלגל כ- 135 מליון ₪ בשנה. "
ההשקה תתבסס על קמפיין טלויזיוני רחב, באמצעות משרד הפרסום "באומן בר ריבנאי". בנוסף תתקיים פעילות קד"מ ענפה בחנויות וכן פעילות נוספת כחלק משיתוף הפעולה האסטרטגי המתמשך עם שרותי בריאות כללית.