Playbuzz מגייסת 35 מיליון דולר

פלטפורמת התוכן האינטראקטיבי המובילה וזוכת הפרסים, הכריזה היום כי גייסה 35 מיליון דולר ב-Series C, בהובלת קרן ויולה צמיחה ובהשתתפות משקיעים קיימים, לרבות דיסני, סבן ונצ'רס, 83North, Carmel Ventures, firstime ועודד ורדי.



הגיוס הנוכחי למעלה ממכפיל את המימון הקיים של החברה, לסך של 66 מיליון דולר. מטרת הגיוס היא לאפשר לחברה להמשיך ולבסס את מעמדה כפלטפורמת ה-Storytelling המובילה, בה משתמשים אתרי התוכן והמותגים הגדולים בעולם, ליצירת תוכן אינטראקטיבי שמותאם למגמות הצריכה של ימינו.



ההשקעה הנוכחית תאפשר ל-Playbuzz להרחיב ולהעמיק את נוכחותה הגלובלית, בדגש על פעילות התוכן הממומן הענפה שלה, שחברות Fortune 500 רבות כבר לוקחות בה חלק כדי ליצור קמפיינים פרסומיים אינטראקטיביים, להפיצם ולמדוד את תוצאותיהם.



"העבודה שלנו עם גופי מדיה מובילים בחמש השנים האחרונות הביאה אותנו לעמדה ייחודית, המאפשרת לנו לזהות הזדמנויות צמיחה ולפתח טכנולוגיות חדשות שבכוחן להעצים את מעורבות הגולשים בתוכן", אומר שאול אולמרט, מייסד שותף ומנכ"ל Playbuzz. "ההתפתחות של החברה לכיוון פיתוח פתרונות להגדלת הרווחים שמגיעים מהתוכן מעניקה ערך עצום לגופי המדיה, לשותפים ולמותגים הגדולים שאיתם אנחנו עובדים, במאמציהם להגביר ולשפר את מעורבות הגולשים ואת החשיפה לתוכן. במבט קדימה, Playbuzz ממשיכה לפתח כלים ליצירת תוכן אינטראקטיבי, שעונים על כל צרכיהם של השותפים שלנו במקום אחד, כולל כל הקשור בתוכן, נתונים ויצירת הכנסות".



גופי המדיה ואתרי התוכן הגדולים בעולם מתבססים על פלטפורמת Playbuzz, על מנת לייצר את התכנים החשובים ביותר שלהם, המאפשרים לגולשים להיות מעורבים בחוויית הצריכה. הפלטפורמה מעניקה כלים ליצירת תוכן ויזואלי עשיר ואינטראקטיבי, ללא צורך בידע או בניסיון קודם בעיצוב או בפיתוח מצד המשתמשים. גם מותגי ענק משתמשים בפלטפורמת החברה על מנת ליצור תוכן אינטראקטיבי ממותג, ש-Playbuzz מפיצה ברשת הנרחבת שלה, הכוללת עשרות אלפי גופי מדיה.



פלטפורמת Playbuzz מאפשרת יצירת תוכן בכל נושא וסגנון, עבור קהלי יעד שונים ומגוונים, ובתכנים הנוצרים בה מבוצעות למעלה מ-12,000 אינטראקציות בכל דקה. פתרונות Playbuzz הוכחו כמעצימים את מעורבות הגולשים, עם תוצאות שגבוהות בהרבה מהממוצע בתעשייה – ביניהן זמן שהייה ממוצע של 4-2 דקות, לעומת הממוצע הסטנדרטי הרווח, העומד על 15 שניות בלבד. בנוסף, הקמפיינים הממותגים המיוצרים בפלטפורמת Playbuzz זוכים לאינטראקציה ממוצעת של 65% מכלל המשתמשים, לעומת הממוצע הסטנדרטי הרווח בתעשייה, העומד על 24% בלבד.



הראל בית-און, מייסד ושותף כללי של קרן ויולה צמיחה, וחבר בדירקטוריון Playbuzz: "Playbuzz הופכת לשותפה אסטרטגית עבור מותגים וגופי המדיה המובילים בעולם, בשל העובדה שהיא מאפשרת להם לדבר בשפה של צרכני התוכן המודרניים. הכלים שפיתחה החברה ליצירת תוכן חוויתי מבטיחים לגופי המדיה ולמותגי הענק שהסיפורים שלהם אכן יישמעו. יש לנו אמון רב ביכולות הניהול, היצירתיות והתפעול של הצוות המוביל את החברה ואנו מתרגשים על האפשרות ללוות אותם אל עבר השלב הבא כמובילי קטגוריה".


אולי יעניין אותך

Disney100
alon-loria(6)
pexels-pixabay-48148(3)
podcast10
dismey1
gadi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח