בימים אלה, לראשונה בישראל Polar מותג שעוני הכושר העולמי פותח מרכז שירות לקוחות ומכירה משוכלל ומתקדם בקריית עתידים ת"א. המותג, השקיע למעלה ממיליון ₪ בתכנון ועיצוב מרכז השירות וזאת במטרה להעניק ללקוחותיה חווית קנייה ייחודית ומקסימאלית.
מרכז השירות החדש יספק מגוון שירותים בניהם שירות תיקונים שיתבצעו ע"י טכנאים מוסמכים, הדרכות, יעוץ אישי ותמיכה שיועברו ע"י אנשי מקצוע של המותג בישראל המסייעים ללקוח לבחור את השעון והאביזרים הנלווים המתאימים לו ביותר לפי צרכיו האישיים. עוד תתקיים תצוגה מרהיבה של מיטה דגמי השעונים החדשים שתתעדכן לרגל ההשקות העולמיות.
יואב צור , מנכ"ל אגנטק בריאות וספורט יבואנית בלעדית של המותג Polar בישראל: " מרכז השירות של Polar הינו נדבך נוסף שהחברה שמה לה לדגש בכדי לאפשר ללקוחות ליהנות שירות איכותי, מקצועי ויעיל. מרכז השירות מעוצב באופן מודרני וידידותי, המקל על הלקוח ומרכז את כול שלבי הקנייה החל משלב הפנייה דרך המלצות והדרכות טכניות ועד מחלקת תיקונים מקצועית."
כן יתקיימו הדרכות ויעוץ אישי בנוגע למכשירי הכושר וספורט מבית Technogym, מכשור רפואי ביתי של חברת Omron ובנוגע למשקלים ביתיים של חברת Tanita המיובאים אף הם באופן בלעדי ע"י אגנטק. לנוחיות הלקוחות קו טלפון ישיר למחלקת השירות המספק מענה טלפוני זמין לקבלת מידע אודות מגוון המוצרים ומעניק "עזרה ראשונה" במקרה של תקלות המכשירים.