חברת התקשורת PressCast משיקה עבור לקוחותיה העסקיים, שירות חדש וייחודי של שידורים חיים בפייסבוק. במסגרת השירות תשדר החברה שידורים חיים בנושאים שונים בדף הבית של לקוחותיה ברשת החברתית.
בשיתוף פעולה עם חברת בזק, תקיים PressCast ביום חמישי הקרוב שידור ישיר של תוכנית הרדיו הפופולארית "דידי לוקאלי", עם השדרן הותיק דידי הררי מסניף בזק סטור התל אביבי. השידור יועבר באופן בלעדי בעמוד הבית של חברת בזק.
בנוסף, יתקיים ביום רביעי הקרוב, שידור ישיר של מגזין טיים אאוט.
"לשידורים הישירים בעמודי הפייסבוק ישנם יתרונות שיווקיים אדירים", מסביר עמיר הירשברג, מנכ"ל PressCast, שידור חי בעמוד הפייסבוק הינו גורם עוצמתי להוספת חברים לעמוד הפייסבוק, בנוסף השידור מוכוון לקהלי יעד רלוונטיים וממוקדים, היות ומי שמתעדכן בעמוד הבית של חברה זו או אחרת אלו צרכנים המעוניינים במסריה. נקודה חשובה נוספת היא בדיאלוג און ליין המתאפשר בעמוד הפייסבוק. בניגוד לשידורים חיים במדיות הסטנדרטיות שנחשבים חד סטריים, הרי בשידור החי בפייסבוק אפשר להגיב, לשאול שאלות, להעיר תוך כדי שידור באמצעות תגובות, סטאטוסים או הצ'אט".
בשידור חי שערכה PressCast עבור בזק באמצעות משרד הפרסום DSAY לאחרונה, צפו כ 28 אלף גולשים, והשידור הפך מוקד משיכה לחברים חדשים בעמוד החברה בפייסבוק.
פלטפורמת השידורים הישירים בפייסבוק, יוצרת עבור מי שמעוניין בכך טלוויזיה פרטית באינטרנט. מדובר בפתרון תדמיתי ושיווקי רב משמעות ומשנה תפיסה. למעשה, השירות החדש של חברת PressCast הינו חלק מתהליך במסגרתו לחברות ואפילו אנשים פרטיים יש שליטה גוברת והולכת על רמת החשיפה והמידע המועבר מהן לציבור. יתרה על כן, הזמינות הטכנולוגית בתחום התקשורת שינתה את כללי המשחק בענף והיום הכוח נמצא בידי כל חברה או אדם פרטי. הנגישות הטכנולוגית מאפשרת ריבוי ערוצי תקשורת נישתיים המותאמים לקהלי יעד ממוקדים..
איש התקשורת, ומבעלי PressCast גדי סוקניק, מסביר כי כבר זמן מה מתקיים תהליך במסגרתו העיתונאי מפנה את תפקידו המסורתי כמדווח ונוטל על עצמו את תפקיד הפרשן. את תפקיד הדיווח מבצעות בהצלחה חברות עסקיות המשתמשות בצינורות ישירים, כמו מדיות חברתיות, כדי להגיע אל קהלי היעד שלהן.