Q שיווק חוויתי מפיקה זו השנה השנייה את פסטיבל ימי ענף הזית ה-15 אותו יוזם מדי שנה המשרד לפיתוח נגב גליל באמצעות הרשות לפיתוח הגליל,מועצת הזית ומשרד התיירות. הפסטיבל יפתח בסוף החודש בהיקף השקעה של כ800,000 ₪.
מסורת החגיגות השנתית של "ימי ענף הזית", יוזמה משותפת של המשרד לפיתוח הנגב והגליל, הרשות לפיתוח הגליל מועצת הזית ומשרד החקלאות,יפתחו במגוון אירועי תיירות בסוף אוקטובר הקרוב את עונת מסיק הזיתים בגליל ובגולן במטרה לקדם את המודעות לזית ולשמן הזית ולהגביר את השימוש בו .
Q הפקות מפיקים את הפסטיבל זו השנה השנייה, את יחסי הציבור יובילו אטד תקשורת. בימים אלו נסגרת רשימת החסויות על ידי אייל חסון מחברת SPONS-PORTAL , האמון על רשימת המציגים ונותני החסות
השנה, הפסטיבל, יעסוק סביב נושא הזית כסגולה לחיים טובים ויעביר מסר שהזית מעבר להיותו סמל לשלום וסובלנות בין תושבי הגליל, הוא בעל סגולות לאיכות חיים ולבריאות.
בימים אלו ,נסגרת רשימת החסויות.
הקמפיין לפסטיבל יעלה באינטרנט, בעיתונות הכתובה וברדיו תחת המסר: ימי ענף הזית-סגולה לחיים טובים. במקביל, תתבצע פעילות שיווקית מול המגזר הדתי עקב פתיחת הפסטיבל גם בימי שישי (בשונה משנים קודמות) ופעילות מול אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים בשל שיתוף הפעולה עם עמותת נגישות ישראל שיאפשר להם נוחות מירבית בכל רחבי הפסטיבל .
לדברי שושי צ'כנובר ודני אלטר (Q שיווק חוויתי) מפיקי הפסטיבל : ימי ענף הזית נהנים מזרימה המונית של עשרות אלפי אנשים מכל המגזרים. השנה החלטנו להתחשב גם במגזר הדתי מסורתי וגם בקהל עם צרכים מיוחדים בעקבות בקשות רבות שהופנו אלינו בשנה שעברה. לשם כך אנו פורסים את מאמצינו השיווקיים לקידום הפסטיבל גם מול קהלים אלו.
הפסטיבל יפתח באירוע רשמי ב"אולמות אבירים" בעכו (27.10.09) בנוכחות השר סילבן שלום וימשך בשני סופי שבוע ( 30.10, 6.11) של פעילויות, ביניהם מוקד פעילות ראשי ותחנת מידע בחוות חנניה, שדרות יצרני זית, סדנאות לכל המשפחה, מופעים, מסיק, בתי בד ועוד…