"אדום אדום" משנים אסטרטגיה שיווקית ומתחילים לפרסם

"אדום-אדום", מותג בשר הבקר הטרי של בקר תנובה, עולה היום בקמפיין ראשון מאז השקת המותג לפני שלוש שנים, תחת הסיסמא "קצבים ממליצים: אדום-אדום, בשר טרי אמיתי".



ההחלטה על יציאה בקמפיין פרסומי ל"אדום אדום" התקבלה לאור הגעת המותג לבשלות המתבטאת בפריסה רחבה ברשתות השיווק בישראל בכ- 250 סניפים. בכל נקודה כזו מתרחשת מהפכה ומעבר מבשר בקר מופשר לבשר טרי, שמכירותיו כובשות בין 85-90% ממכירות הבשר. המותג נמצא בתנופת פיתוח והרחבת קו המוצרים וזוכה לביקוש רב בקרב הציבור ולרמת מודעות גבוהה לגבי איכותו וטריותו.



הקמפיין מציג את איכויות הבשר הייחודיות של מותג בשר הבקר הטרי "אדום אדום", עם דגש על שרשרת הערך של המותג משלב גידול העגלים ועד לצרכן. הבחירה בדמות הקצב נובעת מההכרה של "אדום אדום" בקשר הרגשי שקיים בין הצרכנים לקצב. הקצב נתפס כאוטוריטה בתחום הבשר, ובכך מחזקת "אדום אדום" את מומחיותה בתחום.



הקמפיין הופק ע"י משרד הפרסום BBDO SOHO, בהשקעה של כמיליון ש"ח והוא יעלה במודעות עיתונות ובקירות חוצות על נתיבי איילון.

אולי יעניין אותך

דורון אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''