"אקספוז" רכשה את זיכיון השיווק של קו ההלבשה התחתונה והפיג'מות של הדמות המצויירת" סנופי"

חברת "אקספוז" רכשה את זיכיון השיווק של קו ההלבשה התחתונה והפיג'מות של הדמות המצוירת "סנופי" שהחזיקה חברת "לודג'יה רוטקס" במשך 15 שנה.



מותג העל יצטרף למותגים הקיימים והמצליחים אותם מחזיקה חברת "אקספוז": "גארפילד", "סקובי – דו", "טום וג'רי" ו"PUCCA" המשווקים בלעדית על ידי החברה. היקף ההשקעה ברכישת הזיכיון הבלעדי במותג עומד על 500,000 ₪.



אמיר הברפלד, מנכ"ל חברת "אקספוז" מסר "אנו שמחים על רכישת הזיכיון לשיווק המותג הפופולרי "סנופי", המצטרף למותגים המצליחים שלנו "גארפילד", "סקובי – דו", "טום וג'רי" ו"PUCCA". הקו המצויר שלנו מיועד לפלח שוק של נשים צעירות בגילאי 15-30, כאשר ניכרת מגמה של התרחבות טווח הגילאים. סך היקף המכירות של ליין הפיג'מות וההלבשה התחתונה עם הדמויות המצויירות מהווה כ- 30% מהיקף מכירת הפיג'מות הממותגות בשוק, ואנו צופים כי בעקבות הרחבת הסדרה עם הדמות החדשה "סנופי", יהיה גידול של כ-50% בהיקף המכירות של קטגוריה זאת".



קו ההלבשה התחתונה והפיג'מות של "סנופי" ישווקו בחנויות ההלבשה התחתונה ברחבי הארץ. בין הפריטים עליהם מככבת דמותו הנערצת של "סנופי" עוצבו לנשים גופיות צבעוניות, תחתוני מיני סליפ ומיני בוקסר תואמים, סט פיג'מה ארוך עם טי שירט, סט פיג'מה קצר עם גופייה ושמלות קיץ קלילות. צבעוניות הליין של "סנופי" משלבת אדום, לבן, ירוק, ורוד, אפור מלאנז' בהיר וטורקיז עם כפתורים, הדפסי לבבות ופסים מדליקים. טווח המחירים מתחיל ב-39.90 ₪.

אולי יעניין אותך

IMG-20240414-WA0023
ליאור לייבל מנהל מרחב צפון אלדר משכנתאות קרדיט אוהד עשור
קבוצת SQLink מגייסת עובדים חדשים ומשיקה קמפיין חבר מביא חבר (1)
הדמייה קפה קפה טרמינל 3 נמל התעופה בן גוריון
Roy Fridman headshot_C2A
כנס המיקסי שנת 22

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
מלכה עזריאלי טאון קרדיט יעקב תורג׳מן (1)
Aktivia aktuelle Version 27.2.13