רשת בתי הקפה "ארומה ישראל" חונכת בימים אלה מפעלים חדשים הממוקמים בעמק האלה, בהשקעה של 15 מיליון ₪ ,המתחם משתרע על פני שטח כולל של 2000 מ"ר.
בתוך כך, ממשיכה "ארומה ישראל" להוביל בחדשנותה לצרכן, ויוצאת במהלך אסטרטגי להרחבת קטגוריית הבריאות בהשקעה של 1.5 מיליון ₪.
מתחם המפעלים כולל: מפעל לייצור בצק קפוא מהמתקדמים בעולם המייצר את כל תוצרת המאפים הלחמים והעוגות של הרשת, עד כה ארומה רכשה את הבצק הקפוא מגורם חיצוני, במהלך שעלותו 6 מיליון ₪ רכשה קו ייצור חדשני על מנת לייצר את הבצק ללחם.
מפעל הקפה, הוקם על ידי משפחת בלסטרה מנאפולי שבאיטליה המתמחה מזה דורות בייצור קפה ומפעל לייצור מזון טרי הכולל רטבים וחיתוך פירות טריים, שמטרתו לתת מענה לשמירת איכות המוצרים. המפעלים פועלים על פי תווי תקן בינלאומיים המחמירים ביותר ISO ו- ASAP.
לדברי יגאל שרון מנכ"ל ארומה ישראל:"המפעלים מעסיקים כ –50 עובדים ומעניקים תעסוקה לתושבי בית שמש והסביבה. המפעלים הוקמו על פי הסטנדרטים והתקנים המתקדמים ביותר בענף המזון ומותאמים מראש עבור דרישות התקן והאיכות המחמירות ביותר ברמה העולמית".
במסגרת המהלך להחדרת והרחבת מוצרי מזון בריאים וטריים תציע הרשת מנות בריאותיות ומזינות בקטגורית הסלטים ובקטגוריית הכריכים. בנוסף שודרגו מנות קיימות על ידי מומחים בענף המזון.
בבניית התפריט החדש ייעץ השף חיים כהן אחד השפים המובילים והידועים בארץ.
המנות החדשות פותחו במשך כ-8 חודשים ונבחנו באמצעות מבחני טעימה שזכו להצלחה עד להגעה למוצר הסופי, תוך שימוש בחומרי הגלם הטובים והאיכותיים ביותר. המוצרים בהם משתמשת הרשת עשויים מחומרים טבעיים,ללא תוספים מלאכותיים, על מנת לתת לצרכן את המוצר הטעים והטוב ביותר.
לדברי נועם ברמן סמנכ"ל שיווק 'ארומה ישראל: "רשת ארומה ישראל מאמצת את המגמה העולמית והביקוש למוצרי הבריאות. כחלק ממתן פתרונות רלוונטיים שפיתחנו במטרה לתת מענה לקהל לקוחותינו ביניהם שוחרי הבריאות והדיאטה, אנו מציעים ארוחות מזינות ואיכותיות מבלי להתפשר על טיב וטריות הארוחה".
"המהלך נעשה מתוך ראייה אסטרטגית של פיתוח קטגוריית הבריאות כמשקפת את המגמות המרכזיות בעולם המזון : נוחות, בריאות, טריות, וכמובן המזון האורגני אשר תופס יותר ויותר תאוצה. הרעיון המרכזי שעומד מאחורי המהלך הוא שרשת "ארומה ישראל" כרשת מובילה מעניקה מגוון רחב של פתרונות לכלל ציבור הצרכנים בישראל" .
לדברי יגאל שרון: "המהלך משקף את חדשנותה וייחודה של הרשת תוך זיהוי ממוקד של המגמות השולטות בארץ ובעולם. אנו מאמינים כי השקת המוצרים החדשים תסייע לנו להגיע לקהל צרכנים חדש ומעניין. אסטרטגיית הרשת הינה הפגנת חדשנות בתחום, והתפריט החדש מהווה נדבך נוסף במאמצינו לשוב ולרגש את הלקוחות בטעמים חדשים"