משרד יחסי הציבור "גילעד תדמית" מקבוצת "גילעד תקשורת", קיבל לטיפולו בימים אלו 2 מותגים אסטרטגים: "כיף" ו"אורביטול".
הקבוצה הובילה בעבור חברת "קוסמופארם" תהליך מיתוג והחדרה למותגים: בוב ספוג "כיף" ו"אורביטול כיף" שהפכו להצלחה מסחררת. המגעים בין החברות החלו בניהול התקשורתי של הפריזנטורית לאוסיאנה למותג "מוי כיף".
המותג "כיף" השיק לאחרונה את סדרת הטיפוח לילדים תחת המותג "בוב ספוג" שמפו, מרכך ואל סבון שנחשב למותג הפופולארי והנמכר ביותר בקרב הילדים. כמו כן מותג משחות השיניים "אורביטול" שהוציא גם הוא לאחרונה משחת שיניים בטעם מיץ ענבים תחת המותג "בוב ספוג".
התקציב מצטרף לתקציבים המטופלים כבר במשרד: קבוצת סקאל: מותגים TOPSHOP, Reebok, "טומי הילפיגר", "נאוטיקה", "מיס סלפרידג'", אופנת הגברים RG 512 , סוכנות LOOK מח' טאלנטים, יוכלמן אשר הפקות (ניהול יח"צ של יהודה סעדו, תום אבני,הדס מורנו, אמיר פיי גוטמן), מגזין GO , "אילנית צעצועים": TOMY, LEGO, בראץ.
"Ella Com" ספקית תוכן ממייצגת: Hallmark, Reality, Extreme, Romantica, Bloomberg, ערוץ הסיני CCTV9, תכני ה- WWE, טלנובלות, סרטים והופעות חיות של Control Room ונציגת חברת JumpTV לשידור ערוצים ותכנים באינטרנט. חב."טמפו" משקאות בע"מ, רשת "קפה הילל", בוטיק פטיסרי מזארין, מועדון גולדסטאר זאפה.
גילי כהן מנכ"ל הקבוצה: "הטיפול במותגי הנ"ל ממשיך את המגמה בה הקבוצה החלה בשנה האחרונה תוך התמקדות במותגים מסחריים ומובלים במשק. אנו מלאי גאווה לטפל במותג הנמכר ביותר בישראל בקטגוריה שלו וגאים להצטרף למשפחה קוסמופארם."