"דורות – מוצרי שום ותיבול", יצרנית ויצואנית מוצרי שום ועשבי תיבול, השלימה מהלך מקיף של מיתוג מחדש בהשקעה של 650 אלף שקל. במסגרת המהלך גובשה אסטרטגיה להרחבת מכירות המוצרים בארץ ובחו"ל, פריצה לשווקים חדשים ומיצוב החברה. המיתוג מחדש עוצב ע"י חברת אדלר עיצוב מותג מקבוצת אדלר חומסקי.
סמנכ"ל השיווק של "דורות – מוצרי שום ותיבול", אודי יושע, מסר שכחלק מתהליך המיתוג שונה הלוגו של החברה בעברית ובאנגלית, אשר מופיע על כל מוצרי דורות. הלוגו החדש כתוב בכתב יד שעוצב במיוחד עבור דורות במעין חתימה של שף והוא משדר מומחיות, טבעיות ומגע אישי כמו העבודה במטבח. הניקוד בלוגו מסמל שיני שום.
השימוש בצבעוניות האדומה נועדה להדגיש את השפה הנקייה אל מול בולטות המוצר על המדף. באריזות המוצרים שולבו צילומים של מוצרי דורות במיקום הטבעי שלהם במטבח, בעת הכנת המאכלים. השפה הצילומית באריזה מאד אוורירית, לבנה, מוארת ומעידה על איכות המוצר ומגע יוקרתי. המיתוג החדש מדגיש את המסרים המרכזיים של דורות: טבעיות, נוחות, ידידותיות למשתמש וחסכון בזמן.
לדברי יושע, המיתוג מחדש הוא תחילתו של מהלך רחב שבמסגרתו תרחיב דורות את מגוון המוצרים והפתרונות למטבח בישראל ובשווקים העולמיים.
בשנים האחרונות רושמת דורות קצב צמיחה שנתי דו ספרתי בשוק המוסדי והקמעונאי בישראל וכן באירופה וצפון אמריקה. מגשיות דורות הן מוצר יחודי בקנה מידה עולמי ונכנסו לרשתות השיווק המובילות בעולם.